onsdag den 14. september 2011

Årets Første Julekort


Ja så er det ved at være tid til at blogge en smule.
D. 12. september havde jeg fødselsdag og fik en masse dejlige gaver, og havde en rigtig dejlig dag.
En af de gaver jeg fik var et gavekort til PanduroHobby, hvor jeg dagen efter tog i Panduro og købte nogen Promarkers. Godt nok ikk så mange, men skal da startet et sted. :)Det er nok det bedste køb, jeg længe har gjort. Er simpelhen så glade for dem. Har allerede malet en masse julestempler.
Er lige blevet færdig med et julekort som jeg lavede her til formiddag. Et Magnolia stempel, malet med mine nye promarkers.
Tror snart jeg skal have sparet lidt, så jeg kan komme i Panduro og købe nogen flere Promarkeres

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er det blevet et sødt kort. Overvejer selv at prøve de promarkers, men er lidt i tvivl, plejer at bruge akvarel farveblyanter. Men det se virkelig godt ud!

    SvarSlet
  2. flot flot julemand, fint malet.Jeg bruger osse normalt farveblyanter som Camilla, men det ku jo være man skulle prøve de der promarkers..

    SvarSlet
  3. Smukt, minder mig om jeg skal igang med julekort. Kram Moster

    SvarSlet