lørdag den 8. oktober 2011

Lige lidt julekort

Så får jeg tid til at blogge lidt igen.
Fredag havde Jim fri, og vi havde besluttet at tage en smut til Randers Regnskov. Emilia elsker at rende rundt derinde og finde dyr. Hun er somregel den første der får øje på dem som gemmer sig bedst.

Emilia venter på madpakken :-)



Har lige haft en uges tid, hvor jeg ikke rigtig har fundet ud af hva jeg ville lave, og ikk rigtig komme i gang.
Men så kom det pludselig til mig. Julemærker... Fik lavet 6 stk af hver slags. Synes selv de er rigtig fine.

Fik lige af vide at min kære nabo manglede julekort og gerne ville købe nogen af dem. Så nu må jeg hellere komme i gang med at lave en lille kasse til hende med forskellige i. Indtil videre er det blevet til 2 x 2 ens kort. Meget enkelte og alligevel meget fine synes jeg.





Så er scrapfestivallen også gået i gang på Scrapsisters, og disse julekort kan vel trække en smule point. Godt nok ikk så mange, men lidt har også ret.

Tak fordi I kiggede med.

3 kommentarer:

  1. Søde ting du har fået lavet : ) sødt billede af din Emilia.

    SvarSlet
  2. Åhh så søde ting du har lavet.
    Så sød hun er, din lille prinsesse.

    SvarSlet
  3. Fine og enkle julekort - er især vild med det nederste :o)

    SvarSlet