mandag den 28. november 2011

Så blogger vi igen...

Ja så er det endelig tid til at blogge lidt igen. Har haft travlt med at lave julekort til min lille kortkasse, samt at passe Emilia som havde maveinfluenza. 

Er i kommet over blæsevejret? Vi er sikre på at vi har fået hele Hornum's bøgehæk blade i vores indkørsel. Nøj det var noget af en tur at få det fjernet. Og det hjælper ikk ret meget når hunden synes det er er sjovt at løbe igennem de små bunker jeg får lavet. Så kan man godt starte forfra igen. 

Så blev det 1. Advent. Og vi fik rigtig hygget. Først åbnede Emilia gave fra julemanden, og jeg åbnede min første adventspakke fra Elsebeth, som jeg er med i adventsgruppen på Scrapsisters. Skøn gave jeg fik.. Skal jeg nok få brugt. Senere på aftenen inviterede vi Emilia's Bedste og Bedstefar på æbleskiver. Det var rigtig hyggeligt i dette blæsevejr. 




Fik lige lavet 2 jule-shaker- kort inden jeg skal hente Emilia i dagpleje, og ned til børnegymnastik. 


Tak fordi i kiggede med. :)

4 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle flotte kort, du har lavet - og adventsgaver er nu en dejlig ting, især hvis det er noget man kan bruge ;0)

    SvarSlet
  2. Smukke smukke julekort.
    Super hyggeligt med adventsgaver :)

    SvarSlet
  3. Flotte kort du laver her på din blog, super :)

    SvarSlet