torsdag den 1. december 2011

1. December


Glædelig 1. december.
Så er det endelig blevet 1. december og jeg må åbne den første gave i min skønne pakkekalender. Gaven jeg lige havde udset mig til idag, var fra Pips. Skøøøøn gave, lige noget af det jeg kunne bruge. 1000 tak Pips.
Ihh, glæder mig allerede til imorgen, hvor jeg må åbne endnu en gave. Må hellere gå og lure lidt på, hvad det er for en jeg skal tage der.

Igår var vi ud og handle en smule julegaver. Jim var lige i humør til at købe gaver, så må man hellere træde til. Så vi fik købt 6 gaver, så vi er næsten halvvejs. Dejligt at få startet på det så tidligt. Har også fået købt et par stykker idag.
Kom vist også til at shoppe lidt i Panduro igår da kæresten var inde i sportsbutikken. Ups... :D 
Fandt også lige en jule cd som også lige skulle med hjem. Så jeg rigtig kan julehygge...



I postkassen idag lå 2 pakker til mig, og kun mig. Den ene er fra min moster i sverige med flere stempler og nogen servietter jeg kan bruge til stearinlys. Den anden pakke er fra Meltesen. Sikke nogen skønne farverige pakker. De kommer hen i pakkekurven til alle de andre.


Vejret her i det nordjyske er vist ikk kommet i julehumør endnu. Det regner og blæser. Vil have sne nu... :) Så er det godt jeg har fået en smule sne her på bloggen. Lidt andet design skulle der jo være når vi nærmede os julen. 
Håber vejret bliver bedre i aften, der er nemlig ByNight i Aars by og ville se om vi kunne få klaret de sidste gaver. Det ville være SÅ skønt.

Fortsat god 1. december til jer alle... :)

12 kommentarer:

  1. Dejligt at komme i gang med julegaverne og så samtidig få lidt nyt "legetøj" og pakker med posten og i dag pakkekalender - hvad mere kan man ønske sig?
    Håber vejret arter sig for jer i aften, så I kan få købt de sidste gaver:0)

    SvarSlet
  2. Sikke fine pakker du har fået. deligt med nyt.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne gaver du har modtaget.
    Dejligt at få begyndt med at handle de julegaver:-)
    God 1. december

    SvarSlet
  4. Hvor er du heldig med så mange pakker!
    Skønt, at du også blogger hver dag.
    God 1 december.

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejlgit med mange pakker :-)! Tror, det er hyggeligt med den pakkekalender der er kørende, må se, om jeg kan melde mig til til næste år :-).
    Dejlligt med sne på bloggen, men der må den altså gerne blive nogle uger endnu ;-). Sådan ca. til d. 20 december? Og så ingen snestorme, tak :-)

    SvarSlet
  6. Det er super hyggeligt med alle de pakker, skøn en du fik af pips idag : )
    Rigtig glædelig 1 dec.
    Ses i morgen.

    SvarSlet
  7. Dejlige ting du har fået fra Pips.
    Og de der husstempler fra din shoppetur er vel nok fine. Dem kunne jeg da godt bruge...
    Jeg glæder mig til at følge med her hos dig i december.
    Men vi er uenige om sne-ønsker. Jeg vil bare have fint vejr - for vi skal så meget ud at køre, at det vil være så træls for os. Så sne den 24 dec. henad kl 18 - det passer fint for os her, tak.

    SvarSlet
  8. Det lyder til at have været en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  9. Glædelig 1. dec. og sikke en fin jule-kalender gave

    SvarSlet
  10. Dejligt med alle de pakker. Håber du har fået købt, det du mangler
    Glædelig december
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet
  11. Det var godt du kunne bruge blomsterne :) Jeg åbnede også en af pakkerne fra dig i dag - der var fine papirer i som jeg nok skal få brugt. Tak for dem! Vi ses videre frem mod jul her i blogverden.

    SvarSlet
  12. Hyggeligt med sådanne bytte-gaver. Måske vi kan lave sådanne näste år, for tror nu ikke at den danske side sender til Sverige ;-) kunne ellers väre sjovt at väre med. Håber at du nu har nok med stempelmotiv til julens kort. Fine sager du har köbt dig på Panduro.
    Kram Moster

    SvarSlet