onsdag den 14. december 2011

14. December

Ja der røj vist en dag i kalenderen. Ikke fordi jeg har lavet det vilde, men havde bare en af de dage hvor jeg bare ikke ville noget som helst.
Idag sidder jeg og hygger mig med at male et par stempler, så de er klar til kort. De er malet med Twinkling H2O farver. Synes de bliver så flotte når de bliver malet med dem, og specielle.

Idag skulle vi (Emilia og jeg) have været i Randers Regnskov, med min mor, men vågnede op i morges med ingen stemme. Så vi blev enige om at det var nok bedst at blive hjemme. Selv om jeg både havde bagt boller og gjort alt klar til vores tur. Men sådan blev det nu. Så nu er der lune boller til at hygge med i aften. :) (mums)

Har idag fået en bestilling på 2 sæt af de julelys med chokolade, af en jeg ikk kender. Så nu må vi se om jeg kan lave dem pæne nok... Uha er en smule nervøs, når det er til en man ikk kender...
Ville gerne sælge nogen flere af dem, men ved bare ikke lige hvor jeg skal henvende mig. Synes snart jeg har t prøvet over alt.

Tak for de søde kommentarer og fortsat god onsdag aften...



7 kommentarer:

  1. Det er da dejligt med sådan en hygge-hjemme-dag med boller.
    De H2Ofarver er jeg også glad for, men synes det kan være svært at male pænt.
    God 14 dec.

    SvarSlet
  2. Håber halsen er ok igen, nyd bollerne.-)

    SvarSlet
  3. Dejligt med hjemmebagte boller til aftenkaffen.
    Du behøver da ikke være nervøs for at lave de to sæt med lys, for dem du har lavet var bare vildt flotte, og det er vel også dem der var årsag til bestillingen, ikke sandt?
    Håber stemmen er i bedring.

    SvarSlet
  4. Tillykke med bestillingen, det var da herligt :)

    SvarSlet
  5. Møg at stemmen røg sig en tur. Men dejligt at bollerne kan nydes alligevel.
    Du skal da ikke være nervøs pga. du ikke kender dem der har bestilt hos dig. Bare kig på alle de roser du har fået, under de indlæg du har lagt her på bloggen. Du er jo dygtig til at lave dem
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet
  6. Du skal bare kaste dig ud i opgaven med lysene. Vedlæg evt. et lille visitkort - så det kan rygtes, at du laver smukke sager :) Du skal nok få flere bestillinger hen ad vejen :)

    SvarSlet
  7. Du må have en godt decemberdag ; )

    SvarSlet