torsdag den 15. december 2011

15. December

Dagen idag har indtilvidere stået på:

  • lægebesøg, med hensyn til min desprision. Går som det skal, og har det meget bedre efter jeg er begyndt med mine piller, så det er bare dejligt. Er sjældent trist og har ikke ret mange dage hvor jeg ingenting gider. Så det er bare dejligt at det går fremad. Men tror det hele går meget nemmere, når jeg stopper helt. (fyret fra 1. jan. 2012) Så har jeg ikke det at tænke på mere. Glæder mig til at kunne starte på en frisk og måske prøve noget nyt, når den tid kommer.

  • lave 2 sæt lys med chokolade, efter eget ønske af model og farver. Synes selv de er flotte. Nu må vi håbe at kunden også er tilfreds. Har sendt billede af det på mobilen, men det er jo ikke helt det samme.




  • snakke med min mor, da jeg idag, har fået en henvisning til en gyn. da jeg har celleforandring. Lægen sendte henvisningen d. 6 og allerede på mandag d. 19 skal jeg til. Tænker og undre lidt over hvordan det kan tage så kort tid. (Om der måske er noget galt.) Kan ikk lade være med at tænke på det en gang i mellem når jeg bare sidder. Min mor er rigtig ked af hun ikk kan tage med mig, da hun er på sjælland, men har heldig vis en dejlig kæreste som gerne vil med. (Han fortalte forleden at han også tænkte på det en del. Og det er altså sjældent han fortæller hvis han spekulerer/er nervøs over noget.)

Håber ikke det gør noget jeg har skrevet sådan lidt mere privat indlæg, men havde bare brug for at komme ud med det, da jeg sidder alene hjemme det meste af dagen.

Tak for alle de søde kommentarer, det luner godt i det lille hjem når jeg læser dem.
Fortsat god 15. december til jer alle...

13 kommentarer:

  1. Håber da at alt går vel for dig, og dine lysgaver er rigtig søde !
    Ha' en fortsat dejlig dag..
    Knus Hjørdis

    SvarSlet
  2. super søde lysgaver, håber at du får en dejlig jul og at det går godt for dig,

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt, hvilken piller får du??
    Jeg har det desværre modsat, har været medicineret for depression 1½ år men det går desværre helt galt :( Så dejligt at høre det for nogen kan gå rigtig godt...

    Hvor er de bare skønne dine lysgaver.. Dem kan man da kun elske :)

    Æv med det med undersøgelsen.. Håber det ikke er noget...

    Rigtig glædelig 15 december...

    SvarSlet
  4. Det lyder godt at din medicin virker. Jeg er pårørende til en med denne sygdom.
    Rigtig fine lysgaver.
    Håber at undersøgelsen går godt.

    SvarSlet
  5. iih der er ikke noget bedre end når det hele vender, og der er lys i femtiden, kender det alt for godt, når alt ser sort ud. Er også selv på medicin, som virker rigtig godt. Bare rolig, der behøver slet ikke være noget galt, det er en af de steder hvor de skal være hurtige uanset om der er noget galt eller ej. Jeg havde også celleforandringer og der var ingenting da det kom til stykket, og jeg kom til indenfor 14 dage. Kan godt forstå du tænker, og det er bagsiden af din depression som kommer frem her. Meget stort knus... krydser fingre for dig...

    SvarSlet
  6. De er så søde dine små lys og kort som passer sammen.
    God bedring til dig, syntes det er så skønt at du vil fortælle det...og som du skriver, sommetider skal man altså ud med det;-)
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  7. Dejlige lys/chokoladepakker... Og så sender jeg lige nogle varme tanker i en kold vintertid ;)

    SvarSlet
  8. Flotte lys/chokolader - helt sikkert at din kunde bliver tilfreds.
    Dejligt at pillerne hjælper dig - håber det bedste for dig den 19.
    Mange varme tanker herfra.

    SvarSlet
  9. Det er dejligt for dig, det går den rigtige vej, med din sygdom. Du er modig, at du fortæller om det, her på din blog.
    Det er rigtigt som Naja siger, de skal hurtigt have dig undersøgt. Min datter havde det samme, og der var heldigvis heller ikke noget, da det kom til stykket.
    Håber at det er det samme for dit vedkommende
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet
  10. Jamen se de fine ting du laver - i de dejligste lyse farver. Du er bare så god til de gavepakninger.
    Scrap er altså god terapi for trælse tanker.
    Godt at medicinen kan hjælpe dig, det er så nødvendigt, for nogen af os, at spise piller.
    Af erfaring ved jeg, at det at holde op med at arbejde, kan være en god ting. Det giver en ro, som du nok har brug for. For man bliver så træt, og får så let dumme tanker, når man er i en depression.
    Men celleforandringer er ikke det samme som kræft. Husk det.
    Jeg har lige selv været til en undersøgelse, der bagefter krævede en mindre operation. Intet acut over det, og ingen mistanke om noget "forkert". Jeg fik en tid 3 dage efter........ Underligt som der nogen gange er ting der fungerer.
    Og så skal du fortælle personalet om din depression, så de kan forstå at din bekymring er reel og påvirket af din psyke.
    Knus og god aften fra Annette/aka

    SvarSlet
  11. Søde lysgaver, og godt du er ved at få det bedre, du skal se det går nok også godt den 19. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Rigtig fine gaver, du har lavet.

    SvarSlet
  13. Hvor er de bare søde de lys, dem vil jeg gerne lære at lave.
    Lyder godt det går fremad med depression - håber på alt det bedste.
    Ikke godt med det celleforandring - men tænkt positivt - så skal det nok gå.
    Kram - selvom jeg ikke kender dig :-)

    SvarSlet