lørdag den 17. december 2011

17. December

17. december og kun en uge til jul... Nøj jeg glæder mig, men alligevel ikk så meget da vores kalenderpakker også slutter der. Tror jeg kommer til at mangle den der hygge om morgenen sammen med min the. :o)
Ville ønske man kunne få pakkekalender hele året rundt... :o)

Nå men idag har svigermor og jeg været ude i Galvhuset i Haverslev og kigge på ting, som jeg bare ikke kunne undvære... Men skulle vist have haft flere penge med end bare dem som jeg havde tjent her de sidste par dage. Men fik da købt en lille smule, samt fik nogen rigtig søde stempler af svigermor Lene.



Dette bliver bare lige et kort indlæg, da jeg regner med at skulle ind og hygge med lidt kort når jeg har fået prinsessen til at sove til middag.

Tak for alle kommentarene og forsat god lørdag.

8 kommentarer:

  1. heh heh skønne sage, fint med lidt jule indkøb til sig selv. der er bare ting man IKKE kan leve uden.. altid mangler man noget..ti hi...fnis

    SvarSlet
  2. Dejlige hygge indkøb, god lørdag til dig, knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Det er da fine ting du har fået købt. Og du har aldrig penge nok med, når der er mulighed for at købe scrapsager.
    For der er så mange ting, man næsten ikke kan klare sig uden.....hihi. Jeg troede engang, at jeg blev færdig med at købe, og så kunne jeg klare mig.....Jeg er blevet klogere. Det fortsætter i en uendelighed. Og det er dejligt....

    SvarSlet
  4. Hi .. ja, jeg kan altså heller ikke la' være med at købe nyt nyt nyt !! Og jeg vil også savne kalenderpakkerne, når julen er forbi. SÅ må vi trøstekøbe i stedet for :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  5. Nej man bliver ALDRIG færdig med at købe scrapsager :-)

    SvarSlet
  6. Lækre gaver.
    Du må have en god søndag.

    SvarSlet
  7. Skønne ting du har købt, god scrappe lyst.-)

    SvarSlet