fredag den 2. december 2011

2. December

Så blev det den 2. december. Vejret er blevet bedre idag, solen skinner og kun en smule skyer på himmelen. Idag holder Emilia fri fra dagplejen. Vi har været i Aars og besøge Oldemor og Jørn. Det var rigtig hyggeligt. Har jo ikk set dem i næsten 2 år. Får helt dårlig samvittighed når jeg tænker på det, men det skal der laves om på nu! Har allerede aftalt at vi skulle komme forbi her snart igen i december. Emilia holder jo nok fri fra dagplejen snart igen.

Julemusikken kører for fulde hammer i køkkenet og Emilia sover til middag. Når hun vågner igen skal vi igang med at bage pebernødder af en opskrift vi fik sidste år af vores dagplejemor. Mums de smager godt, de bedste jeg længe har smagt.


Igår aftes fik jeg lavet et julekort til Oldemor og Jørn med 2 billeder indeni af Emilia. Sikke glade de blev. De troede ikke det var noget jeg selv havde lavet. :o) Dejligt at blive rost sådan. Det er også det kort jeg har "kælet" noget for, istedet for de andre jeg har lavet, har været meget den samme stil.

I dagens pakkekalender var der 2 skønne guldkort og nogen forskelligetræudsnit (ved ikk om det hedder det), fra Eva. Men det er lige noget jeg godt kan bruge. Elsker at prøve nye ting, så det ikk bare bliver det samme hele tiden.



Imorgen skal vi ud og besøge et slot nær Dronninglund. Vi var der for 2 år siden, og det var smadder hyggeligt. Vi starter turen hjemme ved min mor i Ørsø hvor vi spiser morgenmad ved en 8 tiden, hvor vi hygger en del, og kører så mod slottet ved en 11-12 tiden. Det er en rigtig tøse tur, som består af mig, mine 2 mindre søskende, mor og min datter Emilia og så lige hendes fætter Sebastien. Skal nok blive hyggeligt.

Nu jeg selv ud i blogland og kigge lidt. Fortsat god fredag. :o)

Tak for alle de dejlige kommentarer. Skønt at læse.

15 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig god dag. Rigtig fint kort.
    God tur til Dronninglund.

    SvarSlet
  2. Rigtig fint kort med nogle søde detaljer. Rigtig god tøse-udflugt ;-)

    SvarSlet
  3. Sødt kort,og nyd nu turen til Dronninglund.
    v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Det er et sødt kort du har lavet til olde - kan godt forstå de blev glade for det. God tur i morgen.

    SvarSlet
  5. Skønt kort - og jeg kan kun anbefale at nyde oldeforældrene mens de er der :-) Lyder herligt med jeres planer om slotsbesøg imorgen - mon ikke vi hører lidt om det søndag ?

    SvarSlet
  6. Et rigtigt flot kort du har lavet, jeg kan godt forstå de blev glade:-)
    Og en lækker pakke...ja det er sjovt når andre køber ind til en;-)
    God fredag aften

    SvarSlet
  7. Det lyder rigtig julehyggeligt. Total lækkert kort :)

    SvarSlet
  8. Ej hvor fint. Dejligt kort og endnu mere dejligt at modtageren blev glad. Og det er da også fint I har overskud til at besøge oldemor.

    SvarSlet
  9. Rigtig sødt kort.
    Og fin gave de trædimser kunne jeg i hvert tilfælde godt bruge.
    God fredag aften.

    SvarSlet
  10. Sødt julekort! God tur i morgen, det lyder jo som ren hygge.

    SvarSlet
  11. Fint julekort og klart at mormor og Jörn blev glade for det. Hils fra os näste gang du skal derud. Elsker pebernödder....ikke lige noget de har i buttikkerne her, men må se om jeg kan finde nogle i Netto. Årh, jeg gad da godt nok at komme med i byen imorgen, er der juleudstilling der??
    Kram Moster

    SvarSlet
  12. Rigtig god tur i morgen og hils dem alle sammen her fra Djævleøen. Håber vi snart ses. Super flot kort du har lavet.
    Hilsen Hanne

    SvarSlet
  13. Flot kort du har lavet, ja ros er altid dejligt. God tur og god weekeend
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet
  14. Det er sandelig også blevet et fint kort. Du fortjener ros - og hvem elsker ikke det ?
    God tur til slottet. Jeg håber vejret stadig er fint hos jer. Her øser det ned og stormer og regner....Æv sikke en forskel.

    SvarSlet