mandag den 26. december 2011

2. Juledag.

2. juledag allerede. Sikke tiden går stærkt. Alt det vi lader op til i hele december måned er ovre på bare en aften. Vi havde en rigtig dejlig dag/aften, men massere gaver til både Emilia, Jim og mig. Fik ingen scrapgaver, men et gavekort til pandurohobby af min lillesøster. Det er jo ligeså godt... :o) Ellers har jeg bare fået en hel masse andre vidunderlige gaver. Alt det jeg har ønsket mig.

Dagen igår foregik med at rydde en smule op og få alle Emilias store legetøjskasser pakket ud, så hun kunne komme til at lege.
Vi slappede af hele dagen, og om aftenen kørte vi en lille tur til Aalborg for at snolle lidt slik.

Dagen idag har stået på ren afslapning. Emilia har slet ikke tid til at sove til middag, at hun gik kold her kl 18. Der er alt for meget legetøj, som hun bare skal lege med hele dagen.

Imorgen starter Jim på arbejde igen, og vi skal se om vi her hjemme ikk kan komme lidt i en normal rytme igen med hensyn til at sove til middag og komme ordentlig i seng om aftenen.
Tror dagen imorgen består af en smule indkøb og måske en smule gavebytning hvis der er til at komme til derude.

Dette var et lille oplæg fra mig idag. Har kun misset at blogge 2 gange indtil Jul. Så det er da meget godt klaret. :o)

Tak for alle kommentarene og forsat god anden juledag.

1 kommentar:

  1. Det er skønt med fridage. - men også godt med rytme, hvis man har små børn ..

    Tak for kigget i din blog :)

    Knus fra Hanneby

    SvarSlet