tirsdag den 20. december 2011

20. December

Så blev det d. 20 december, og jag har vist misset et par dage. Har slet ikk haft lysten. Har gået og tænkt på den undersøgelse hos den gyn. og hvad hun min ville sige.
Kom der op og hun undersøgte mig, og hun kunne godt se at der var noget, og tog prøver og sendte dem videre. Så først svar om 5 uger... Puha det er længe at vente på svar.

Er så glad for alle de ting jeg har fået hver dag op til jul... Har hver dag lagt det i en lille kurv her ved siden af mig så jeg kan sidde og kigge på det. Har ikk kunne nænne at bruge noget af det endnu, men det kommer nu nok. Kigger det ofte igennem og beundre de fine ting.

Lavede et sæt lys til min mormor, med de nye fe/alfe-stempler. De er rigtig søde. Fe/alfer er nu ikk så julet, men hvis man nu maler dem røde og guld stjerne, så hjælper det på det. Fik desværre ikk taget billede af det denne gang.
Har også lige 3 lys som skal laves til min mor, som vi skal bruge Juleaften. Skal lige finde nogen stempler som er rigtig flotte. :o)

Ihh glæder mig SÅ meget til jul. Også fordi Emilia er blevet så stor (2½ år) at hun nu ved hvad det betyder. Vi skal være 9 voksne + 2 børn.
D. 24 dec. om morgenen står vi op og hygger med morgenmad alle sammen. Senere tager vi ned til Jims forældre og hygger dernede og spiser nok lidt frokost. Derefter kører vi til Dronninglund, op til min mor og hendes kæreste, hvor vi skal holde jul. Vi hygger og ser juleshow i fjernsynet indtil vi engang skal spise. Min mor vil helst selv klare alt det i køkkenet, så det må vi andre slet ikk hjælpe med. Vi skal have, And, Flæskesteg, hvide kartofler, brunekartofler, rødkål, brunsovs, franskekartofler. Til dessert skal vi have risalamande med en mandel i.
Derefter skal vi tage af bordet og rydde op. Så sætter vi os alle over i sofaen og spiser godter og drikker kaffe. Så begynder den mindste at finde en gave og deler den ud til den som står på kortet. Og venter til den er pakket op og vi alle har set hvad der er deri. Så tager den mindste en mere og sådan fungerer det hos os.
Så når gaveræset er overstået sidder vi og snakker og hygger indtil vi alle er ved at være trætte så kører vi hjem og sover, hvor vi så slapper af hele dagen efter.

I aften skal jeg være med i Scrapklubben hos Scrapsisters. plejer at være rigtig hyggeligt. Skal se om jeg ikk kan komme til at lave lidt idag. Det har godt nok ikk stået på så meget her på det sidste. Men regner da stærkt med at når den bette er blevet puttet at jeg lister herind igen... :)

Kan I alle have en rigtig hyggelig tirsdag (scrap) aften... Og mange tak for alle de søde kommentarer, de varmer...



5 kommentarer:

  1. Ja det er lang tid at skulle vente på svar.
    Din juleaften lyder helt identisk med vores.Selvom mine børn er store kan de næsten heller ikke vente til det er gavetid.Da de var små fik de altid en gave om formiddagen,så var ventetiden ikke så lang. :-)

    SvarSlet
  2. Ja puha det er længe at vente på svar - men det skal nu nok gå godt.
    Juleaften stort set magen til min/vores - glæder mig også i år for min datter fylder 2 år 27. december så hun ved også hvad gaver er nu.
    Danser I ikke om juletræ?

    SvarSlet
  3. 5 uger er lang tid at vente på svar - men så trøst dig med, at hvis der var mistanke om noget ondartet, så tager det altså ikke 5 uger.
    Jeg håber du har fået en god snak med gynækologen. Ellers må du tale med egen læge. Du skal ikke gå og være bange i 5 uger. Det kan ingen holde ud. Det var bare lige det....

    Og så lyder det som en rigtig hyggelig juleaften du har i vente. Programmet lyder som her - og menuen også. Vi spiser nøjagtig det samme.
    Ha en hyggelig aften.

    SvarSlet
  4. 5 uger er godt nok lang tid. Jeg krydser fingre for det bedste resultat.
    God december aften.

    SvarSlet
  5. Håber det bedste for de prøver.
    Din jule aften lyder så bekendt,-)
    Eneste er at vi fejrer den her hos os selv;-)

    SvarSlet