torsdag den 22. december 2011

22. December

Idag er det d. 22. december og kun 2 dage til jul. Nøj hvor vi glæder os til en dejlig aften. Emilia og jeg sidder idag og hygger inde på mit lille kontor og tegner, og spiser pebernødder...


Havde igår lavet et kort som jeg læne sad og nussede med. Også selv da computeren var slukket. Det var et specielt kort til min mor hvor jeg ville fortælle hende hvor meget det betyder at hun er her for mig og hvor dejligt det er hun hjælper mig. Vi kan altid snakke om alt, og ved hvad hinanden mener, selv når vi ingenting siger. 
Er rigtig glad for kortet, og synes det blev lige som jeg ville have det. Der er små glaskugler inde i vinduet, så det er blevet et slags shaker-kort.
Kan være jeg sidder og nusser lidt mere med det. :o)


Idag skal jeg op på mit arbejde og aflevere nøgle og hente mine småting jeg har deroppe. Bliver en underlig følelse da jeg har være der siden jeg blev udlært for 5½ år siden. Har dog været sygmeldt det sidste halve år ca. Tror vi skal have noget frokost ved. 14 tiden og en julegave. For jeg fik en mail hvor der stod jeg skulle sende nogen julegaveønsker. Håber mest jeg får den der  Dolce Gusto Piccolo Kapsel Maskine. Det er vist den eneste der også kan lave chokolade. Og nu når jeg ikke kan lide kaffe eller andet fint, så må jeg jo nøjes med chokolade. det er nu også fint nok til mig... ( Hi Hi)

Imorgen kommer min lillesøster Charlotte på besøg og så skal vi bage småkager. Min søde far kommer også på besøg, og får hans julegave. Han skal vist være alene juleaften, så han kommer her d. 23 og hygger om formiddagen sammen med hans 2 børn og barnebarn.
Imorgen får Jim også juleferie, så skal vi rigtig hygge. Men det er desværre først om aftenen. Men der skal vi hjem til Emilias bedstemor og bedstefar og hygge. Og der skal hun vist have hendes store gave fra dem. 

Tak for alle kommentarene, og forsat rigtig god torsdag...

7 kommentarer:

  1. Sikke et smukt kort du har lavet til din mor... Det må hun da blive lykkelig for ;)

    SvarSlet
  2. Utroligt smukt og detaljerigt kort du har lavet til din mor - dejligt at I kan have det sådan med hinanden - og super at du også tager dig tid til at fortælle hende hvad det betyder for dig - det glemmer vi nogen gange midt i hverdagens travlhed.

    Rigtig glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet
  3. rigtig fint kort, dejligt julet

    SvarSlet
  4. Rigtig fint kort. Sådan har jeg det også med min mor. :-)

    SvarSlet
  5. Man kan godt se, der virkelig er gjort meget ud af det kort - flot, din mor bliver helt sikkert glad for det.
    Det er også et godt billede af din datter med tegninger og pebernødder.
    Kan du ha' en god dag med din far og lillesøster i morgen.

    SvarSlet
  6. Wauh hvor er det bare blevet flot det kort:-)
    Håber din mor bliver glad for den

    SvarSlet