fredag den 23. december 2011

23. December - Lillejuleaften

Så blev det lillejuleaften. Ihh hvor har vi bare hygget idag.
Jim tog tidligt på arbejde og vi har bare slappet af og hygget.
Vi (min søster og jeg) har bagt enormt mange pebernødder og jødekager. Mums. der blev også en del havregrynskugler. Ihh hvor det hele dog smager godt.



Vores far var også lige forbi idag, fik 500 kr. til en gave til os. Han går ikke så meget op i det med jul men giver og penge i stedet for så kan vi selv finde på noget. Han blev ikke så længe da han skulle været et sted allerede kl. 15. 

Igår var jeg jo ude på arbejdet for at sige God jul og Godt nytår og aflevere nøgle og sådan. Fik jo også en bette gave. Min kapsel maskine. Ihh hvor er den lækker. Min søster siger den ligner lidt en pingvin. Gør den måske også, men nøj den laver god cacao. Den skulle selvfølgelig prøves da jeg kom hjem. Tror vist jeg skal ud og have købt nogen flere cacao-kapsler, da der kun var én i prøvepakken.


Fik også en afskedsgave af mine kollegaer på jobbet. Fik et gavekort til Bahne på 600 kr. og et Karen Blixen's Jule ophæng med en julebuk. Synes de ophæng er så søde, og har en del af dem nu. :o)
Var også lige inde og bruge noget af mit gavekort på vej hjem igår. Købte lige 2 juleophæng mere. Så er jeg ved at have dem alle sammen. :o)

Emilia er først lige gået kold nu. Det er også hårdt at have besøg af både moster og morfar. Man vil jo ikke gå glip af noget. 
Vi skal op og spise aftensmad hos Jim's forældre i aften hvor Emilia skal have hendes gave fra bedstemor og bedstefar. De vil så gerne se hvordan hun reagerer når hun pakker den store pakke op. Hun får vist sådan en her. 

Nå må hellere se om jeg kan få skrevet min huskeliste færdig og måske komme i gang med noget kreativt.

Tak for de søde kommentarer, og kan I alle have en dejlig lillejuleaften.

4 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud jeres hjemmebag. Fin gave.

    SvarSlet
  2. Lækker julebag - skæn maskine der kan lave kakao.
    Flot gave fra dit arbejde.
    Glædelig jul.

    SvarSlet
  3. Skønt I har haft en dejlig dag - jeg forstår godt at bedsteforældrene gerne vil se barnebarnet pakke deres fine gave ud.
    Rigtig god lillejuleaften til dig og din familie.

    SvarSlet
  4. Så blev det dagen! Tak for hyggelige bloggerier i December. Jeg vil ønske dig og din Familie en Rigtig Glædelig Jul.
    Knus

    SvarSlet