lørdag den 3. december 2011

3. December

Ja så blev det d. 3. december. Som tiden dog flyver synes jeg. Er dog kun kommet til d. 2 på mit kalenderlys. :)


Idag har vi været til julemarked på Voergårdslot. Hyggeligt.
Startede med at køre hjemmefra kl. 7, så mig og Emilia kunne spise morgenmad hos min mor kl 8. Alle os søskende skulle have været med, men min ældste lillesøster var desværre blevet syg, og måtte blive hjemme. De kom så forbi med hendes lille dreng Sebastien, så hun kunne få sove imens vi var afsted. Vi hyggede indtil kl. 11 hvor vi pakkede os alle 5 ind i vores bil og kørte mod slottet. Nøj der var mange mennesker på det tidspunkt. Så vi gik hurtigt igennem det hele og fik æbleskiver nede i kælderen. De 2 små have ikke rigtig tålmodighed til at gå lige så stille og kigge. Ingen indkøb til mig, desværre. Så vi har aftalt at næste år skal mændene passe de små og så tager vi tøser selv afsted og kigger (shopper). 


Dagens pakkekalender kom fra Mio og har nogen skønt bånd som jeg ikke har i forvejen, så det skal jeg nok få brugt :D Ihh dejligt med gaver. Bliver godt imorgen så må jeg åbne 2 pakker :)

Lige lidt billeder af vores pebernødder fra igår. Emilia gad ikk ret længe. Hendes bleve rigtig fine og blev nogen lidt aflange pebernødder. Men nøj hvor smager de godt og af lige én mere... :)


Har planlagt at lave en bog om julen 2011 om hva vi laver og hva der sker af ting og sager. Er ikke kommet så langt endnu, andet end forsiden... Synes bare der mangler noget, men det kommer nu nok en dag.
Bogen har jeg fundet i tigeren og er sort og har vist en 40 sider ca. Regner med at sætte noget farvet papir på alle de siger jeg får brugt her i december. Regner med at der bliver 2 sider til hver dag, og lidt ekstra til d.  23. dec og 24. dec.

Tak fordi i kiggede med og for alle de søde kommentarer.
Forsat god 3. december og vi ses jo igen imorgen. :)

7 kommentarer:

  1. pøj pøj med julebogen, jeg kan se at du er kommet god fra start, flot forside;)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige billeder af jeres pebernødder. Det er lige før jeg kan finde julestemningen....Det kniber ellers gevaldigt i år. (forklaring kommer på min blog en af dagene)
    Vi har boet i Vensyssel engang, og besøgte også Voergård Slot dengang. Men ikke til julemarked.
    Det lyder bare hyggeligt.

    SvarSlet
  3. Sikke et fint Slot! Det lyder hyggeligt med julemarked.
    Pebernødderne ser gode ud - det bager jeg aldrig :) til gengæld bager jeg så meget andet - hihi.
    Din bogforside er da fin. Tror ikk jeg vil herind på din blog igen - det ender jo med jeg kender hele indholdet af pakkekalenderen - hehehe...
    Forsat god weekend.

    SvarSlet
  4. Det er en rigtig sød forside :)
    Hyggelige julerier.

    SvarSlet
  5. Hvor er det hyggeligt at bage pebernødder sammen, selv om de små ikke kan stilles ved det i længere tid ad gangen.
    Der er nu ikke noget som julemarkeder, der kan få en i julestemning, vel? God idé at lade de mindste blive hjemme næste år ;0)

    SvarSlet
  6. Super hyggelig da og jeres pebernødder ser så lækre ud:-)
    En dejlig bog du der har lavet og en rigtig god ide:-)

    God søndag

    SvarSlet
  7. Sikke du julehygger med marked, bagning og scrap.
    Det lyder hyggeligt.

    SvarSlet