søndag den 4. december 2011

4. December

Så blev det den 4. December og 2. søndag i advent.

Idag har mig og Emilia rigtig hygget os. Jim havde været i byen hele natten og kom først hjem kl. 5.00 i morges, så han var ikke meget værd. Så vi kørte ud i Aalborg storcenter for at handle lidt ind og se om jeg ikke kunne få købt de sidste gaver. Fik købt 2. gaver og kom vist også en lille smut forbi Panduro. (HOVSA) Tror selv vognen trillede derind. Hi hi...
Emilia fik hilst på julemanden og set alle de mekaniske nisser inde i midten af centeret, og hilst på Ulven i bilka hvor hun fik en lille pose med Cacao, bolle og en lille pose slik. Lige noget der passede damen :o)

Billedet er fra en aften hvor der næsten ingen mennesker er.

 Hun gik kold lige pludselig i vognen. Det må have været alle de mennesker og alt den julestads.


På vejen hjem skulle vi mødes med svigermor og svigerfar i Vegger, hvor vi skulle ud og finde vores juletræ. Vi skulle begge bare have et lille et til at pynte i stuen, da vi ikke skal holde Juleaften herhjemme. Da vi havde fældet det første træ sagde Emilia "prøv gen", hvor vi så fandt et mere som vi synes passede godt herhjemme. Da det også var fældet sagde Emilia "prøv gen". Men vi kunne jo deværre ikke fælde hele skoven, selv om hun synes det var sjovt at se på at bedstefar fældede træerne.

Derefter gik turen hjem med træet og hente Jim og så ud og besøge svigerfamilien igen, da Emilia skulle have sin søndagspakke. En My little Pony og et par rigtig smarte bukser. Vi blev der og spiste, hvorpå vi tog hjem fordi Emilia blev rigtig træt oven på den aktive dag.

Fik også lige pakket mine gaver op idag. Min pakkekalender var idag fra Susanne, og det var lige noget jeg kunne bruge. Min adventspakke var idag fra Mette. Nøj nogen skønne ting, lige noget jeg kunne leget videre med. Rigtig skønt med gaver man slet ikk selv har noget af.


Tak for de skønne kommentarer. Og fortsat god søndag.

6 kommentarer:

  1. Der må være et eller andet magnetfelt når man kommer forbi Panduro i Storcentret. Min vogn trækker også altid derind :-)
    Fortsat god søndag - med det der er tilbage.

    SvarSlet
  2. Det lyder til at have været en fantastisk dag .- rigtig god uge til dig og din familie...
    Knus fra Hanneby

    SvarSlet
  3. Det lyder til I havde en rigtig hyggelig dag ;-) Jeg kan godt forstå at din datter falder om efter alle de indtryk og nok også noget vi andre kan få lyst til efter en tur på juleindkøb. Gad vide om der findes indkøbsvogne, som voksne kan ligge i???

    SvarSlet
  4. Sikke da en dejlig oplevelsesrig dag. Og sikke en skøn Emilia du har.
    Sådan en lur har jeg også tit brug for under shoppeturene - men indkøbsvognene er som regel for små. Æv.
    Dejligt med nye varer - også dem du nærmest bliver tvunget til selv at købe i Panduro...hmmm. Nu igen !

    SvarSlet
  5. Det lyder som en dejlig dag.
    God mandag aften.

    SvarSlet
  6. I har da vist hygget jer i dag - dejligt at være færdig med gaverne også.

    SvarSlet