mandag den 5. december 2011

5. December

5. December blev der ikke meget af her i det lille hus idag. 
Vi skulle have bilen til 30.000 km service idag, og afleverede d. kl. 8.00 i Aalborg, og kunne så hente den igen kl. 14.30. Og i den tid gik kæresten og mig bare rundt i Aalborg midtby og snusede, slappede af og hyggede os med hinanden i dette hyggelige (kolde) snevejr. Ihh hvor jeg elsker sne. Vi var blevet om hjemmefra at vi ville ind og spise frokost på Café Friends. Det har vi aldrig prøvet, men snakket om det tit. Og nøj det var godt. Jim var godt mæt efter den store burger med pommefrites han fik og jeg i mine Nachos.

Ser lidt fjollet ud på dette billede :o)

Fik ellers købt resten af gaverne så nu kan vi slappe af resten af julen. (Ihvertfald med gaveræset)

Har fået en bestilling fra min mor på et par værtindegaver. Lys og kort der matcher. Så det bliver nok lavet imorgen, imens Emilia er i legestuen og besøge julemanden. 

Dette var bare et lille indlæg herfra det nordjyske. 

Tak for de søde kommentarer igår, og forsat god mandag.

6 kommentarer:

  1. Herligt billede af din kæreste - inden han har klaret den kæmpeportion. Uha...Han er da værd at servere et måltid for.
    Hvor lyder det som en hyggelig dag. Dem skulle man have flere af...

    SvarSlet
  2. Det lyder som en dejlig dag. Sjovt billede. :-)

    SvarSlet
  3. Mums den burger ser lækker ud:-)
    Skønt at gaverne er købt...jeg mangler mine:-)

    SvarSlet
  4. Det er bare så dejligt med lidt kærestehygge. Når så julegaverne er klaret også, så er det jo perfekt
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet
  5. Sikke et skøn billed ; ) !
    Ha en go dag.

    SvarSlet
  6. Ihh hvor er det altså skønt at i har kunen holde sådan en hyggedag... Det skal der til engang imellem. Jeg overvejer selv en hyggedag idag, hvor jeg kan få handlet lidt af de julegaver der mangler ;)

    SvarSlet