tirsdag den 6. december 2011

6. December

Så blev det dagen hvor Emilia skulle i legestue, hvor alle bedsteforældre også var inviteret til juletræsfest. Julemanden kom og det hele var så godt. Emilia tog dog med bedste hjem allerede kl. 11.00 da vi skulle en smut til lægen. Emilia skulle lyttes på da hun hoster helt vildt. Det var så ingenting, andet end en halsvirus.


Men da jeg hentede hende nede ved bedste stod der den flotteste juledekoration jeg længe har set. Synes selv det er rigtig flot faktisk. :D Kan næsten ikk nænne at tænde den.

I aften er der ScrapKlub hos Scrapsisters, og der skal jeg forsøge at få lavet en masse. har en lille seddel foran mig jeg skal prøve at komme videre med :) Mon det sker, for banditten vil skisme ikk rigtig sove. Håber jeg kan få lavet lidt til og fra kort, har en del gaver som mangler mærkater nemlig.

Tak for de søde kommentarer om min dejlige kæreste og vores hyggedag igår... Tror det skal være noget fast man bare skal gøre hver måned.

Fortsat god tirsdag...

3 kommentarer:

  1. Intet er så smukt som det ens barn har lavet. Det er en naturlov.
    Gad vide om ikke bedste også har hygget sig.
    God scrapaften.

    SvarSlet
  2. Det er da en rigtig fin dekoration - det har du helt ret i.

    SvarSlet
  3. Sød dekoration.
    I må have en god aften.

    SvarSlet