onsdag den 7. december 2011

7. december

Så blev det d. 7. december, og jeg har blogget igen. Har været rigtig kreativ idag. Nåede heller ikke at lave noget igår som jeg gerne ville.
Idag har jeg lavet 2 små gaver med lys og chokolade. Synes selv det er blevet rigtig flotte. Den røde skal min mor bruge til nogen venner de har, og den blå vil jeg bruge til Emilias dagplejemor.







Magnolia stemplerne er malet med TwinMarkers. Blomsterne har fået en smule Distress Ink og lidt glimmer. Er selv rigtig glad for resultatet. Nu skal de bare pakkes ind i cellofan og så afleveres imorgen regner jeg med :-)

Tak for alle de søde kommentarer og fortsat god ondsag aften.

12 kommentarer:

  1. Det er også et par søde gavesæt du har fået lavet, dem kan du godt være stolt af.

    SvarSlet
  2. Det er altså et par supersøde og gennemførte gaver. Flot!

    SvarSlet
  3. Flotte gavesät. Kram Moster

    SvarSlet
  4. Rigtig flotte og gennemførte!

    SvarSlet
  5. Det er et par fine sæt du har lavet og så fint farvet. De bringer helt sikkert lykke hos modtageren.

    SvarSlet
  6. Sikke nogle dejlige lys/æsker... Det må helt sikkert komme til at vække glæde.... Jeg er også igang med at overveje hvad vores dagplejemor skal have... Nu må vi se hvad det ender med ;)

    SvarSlet
  7. Skønne ting du har lavet.
    God torsdag

    SvarSlet
  8. Sikke fine sæt du har lavet. Du kan da kun blive populær på det...
    God aften til dig.

    SvarSlet
  9. Sikken nogle søde og flotte lys

    SvarSlet
  10. Det er nogle rigtig fine sæt du har lavet, de må vække glæde hos modtagerne. God aften

    SvarSlet
  11. Sikke nogle dejlige gaver du har lavet e er bare så søde og flotte : ) de skal nok vække stor glæde hos dem der modtager dem : )
    Rigtig god 9 dec : )

    SvarSlet
  12. Sikke nogle flotte lys og kort. Findes der en vejledning et sted, som du har lyst til at dele??? Min mail er: olivia@loveletters.dk Tak skal du ha´ ;-)

    SvarSlet