torsdag den 8. december 2011

8. December

Idag har min søde mor været på besøg. Hun skulle hente den ene af de sæt jeg havde lavet igår. (Den røde) Hun blev rigtig glad og sagde at den var helt perfekt, og skulle lave en lign. til 2. juledag. Så må gang i bestillingerne.
Havde bagt boller til hun kom, som vi sag og hyggede med. Derefter kørte vi til Kvickly i Aars, for at kigge børnetøj der var sat ned til 50%. Derefter gik vi bare og hyggede. Her til aften gav vi Emilias Bedste den må model af de lys jeg lavede igår. Hun blev også rigtig glad.
Må hellere se om jeg ikk kan få solgt lidt flere... :o) Synes de er rigtig hyggelige at lave. Skal jo også have lavet et til vores dagplejemor. Tror også det bliver en rødlig model.

Det var alt for i aften. Er utrolig træt idag. Kommer nok en del mere imorgen.

Tak for de søde kommentarer til mine 2 sæt lys/chokolade, og fortsat god torsdag.

3 kommentarer:

  1. hvor er det nogle fine ting du har lavet . - magnolia på lys.- det ser godt ud :)

    SvarSlet
  2. Dejligt når "kunderne" er tilfredse.
    Det skal de sandelig også være, for det er fine ting du laver.
    God 9. december.

    SvarSlet
  3. Det lyder som en super hyggelig dag.

    SvarSlet