fredag den 9. december 2011

9. December

Sikke et blæsevejr vi har haft i nat og stadig har det nu. 
Jeg har været vågen hele natten med Emilia, da hun har været rigtig ked af det, hver gang hun vendte sig. Tror måske hun havde ondt i maven, men svært at vide når hun ikk rigtig vil sige hvor det gør ondt.

Her kl. 13. gik hun så kold på sofaen til Cars på fjernsynet. Ihh, hvor er det fredsfyldt at se sin datter sove trygt, når man har haft sådan en dum nat. 

Imens hun lå og puttede på sofaen har jeg fået lavet et sæt julelys/chokolade til dagplejemoderen. De er godt nok nemme at lave når man først lige kommer i gang.


Kan være der kommer et indlæg igen senere. Skal have lavet en del til og fra kort så jeg kan blive helt færdig.

Tak for kommentarerne og forsat god "blæsende" fredag.

9 kommentarer:

  1. århh det lille myr, skønt med børn og de er så søde at kikke på når de sover..super dejligt du husker dagplejemoderen..hun bliver helt sikkert glad. I denne tid skal man huske at sige tak. alt for mange glemmer det desværre

    SvarSlet
  2. Dejligt billede. Og hvem kan ikke huske de nætter med et barn der ikke kan sove...?
    Du er bare så flittig med de æsker. Og søde er de.
    Jeg tror, jeg vil gøre som Emilia nu - jeg trænger lige til 1 time på øjet.
    God 9. december.

    SvarSlet
  3. Skønt billede, kan sagtens huske de nætter og dage : ) har dem stadig men heldigvis sjællent.
    Skønne gaver du laver, e er bare så søde : )
    Rigtig god dag, håber du får søvn i nat : )

    SvarSlet
  4. Ja dem glemmer man ikke sådan lige, selvom de er blevet store og flyttet hjemmefra. Rigtig god bedring med hende, hvor se hun sød ud :)

    Rigtig fin gave, hvor havde du fået ideen fra, eller har jeg misforstået dit indlæg?

    Jette

    SvarSlet
  5. Ja de nætter glemmer man ikke. Men der er heller ikke noget så dejligt som at se børn der sover. :-)
    Fin gave du har lavet.

    SvarSlet
  6. Håber din datter er blevet bedre:-)
    Flotte lys...må man se dem tættere på??
    God aften

    SvarSlet
  7. Ja, jo flere man laver af samme ting, jo nemmere bliver det.
    God bedring til det lille pus.

    SvarSlet
  8. Ja, det er utroligt så fredfyldte de små pus kan være... Selvom man ved de har det skidt, kan man ikke lade være med at blive helt varm om hjertet når man ser på dem ;)

    Jeg må nok også snart få lavet lidt til dagplejemoderen... hun går på ferie på onsdag ;)

    SvarSlet
  9. De lys der, er det muligt med en tut ? De er totalt flotte. Nu har du vist dem i røde og blå, har du prøvet andre farver ?
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet