onsdag den 28. december 2011

Nytårskort

Det blev til et enkelt nytårskort her til aften, da hende prinsessen ikke rigtig vil sove. Tror hun har haft lidt for frie tøjler de sidste par dage. Men det skal der vist laves om på nu... :o)

Dårligt lys på billedet

Close up

Kortet er lavet til Scrapsisters Julehalløj. Håber dette kan få mig til at komme lidt mere i gang her i mellem jul og nytår. Hvis jeg altså får tid af hende den bette. :o)

Lægger lige et par billeder ind af mine nye lysestager som jeg har fået i julegave. Er rigtig glade for dem. Synes de er SÅ flotte. Så nu mangler jeg kun at få skiftet et par stykker ud så er det ved at være den samme stil. Men regner med at lave stuen om til sommer engang, og så kommer der jo nok nogen nye møbler ind, og så får vi en ordentlig stil. Lige pt har vi lidt forskelligt, og det er jo også fint nok. :o)



Billedet herunder er en gave fra min datter (Købt af Jim selvfølgelig). Det er en halskæde købt over nettet. Da han fik den med posten var han en del skuffet da han synes den så billig ud. Men den halskæde betyder rigtig meget for mig og blev SÅ glad da jeg så den at jeg faktisk fik tåre i øjnene.

2 kommentarer:

  1. sikke nogle flotte lysestager wauw :D kan godt forstå du kan lide dem hehe, jeg har kigget lidt længere ned og sikke nogle flotte ting / kort du laver :D

    SvarSlet
  2. Lækre stager med flotte lys.
    Og sikke en fin gave. Uanset kvalitet, så betyder symbolerne jo meget ! Dejlig tanke.
    Flot kort til nytåret.
    Godt nytår og på gensyn næste år.

    SvarSlet