søndag den 29. januar 2012

3 ens

Igår fik jeg lige ordnet 3 ens kort til kortkassen. Og så alligevel lidt forskellige. Synes den opsætning er så fin og enkel. Og så er det hyggeligt at lave. Lavede lige en i hver af de farver jeg synes passede godt dertil. Overvejer at lave lidt flere af den slags :o)




Sikke det sneer her til morgen/formiddag. Sidder her inde på mit værelse og kigger ud af vinduet på min dejlige kæreste og datter leger/rydder sne væk fra fortovet. Dejligt der endelig er kommet sne til danmark. Har også ventet længe på sig.

Idag står den vist på nogen flere kort herfra, så der kommer nok noget mere på bloggen senere. :o)

Se lige hvor dygtig min datter er... Er helt stolt af hende... (2år og 7 mdr.)
Hun sad bare her ved siden af mig imens jeg lurede på nettet. Og så fik jeg øje på hun sad og tegnede mænd med kroppe. Det måtte altså bare lige optages...


Tak fordi I kiggede med og håber I alle får en dejlig sne-søndag.

4 kommentarer:

  1. Søde kort, ja man må sige hun slægter sin mor på med kreativitet :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig søde kort.
    Og dygtig datter også!

    SvarSlet
  3. Flotte kort. Det ser rigtigt kunstnerisk ud, den måde tushen bliver svinget på =D Og sikke en fin mand hun tegner
    KH Lonnie

    SvarSlet