tirsdag den 10. januar 2012

4 kort

Ja så er denne dag næsten omme. Har ikke lavet det vilde, udover at hygge med en veninde i køkkenet. Vi havde taget alt mit scrap og hendes med i den store kasse, og så har vi ellers bare hygget hele dagen. fra kl. 9.30 til 16 ca. Ihh hvor var vi fået snakket og har da alligevel fået lavet 4 kort i den tid.
Ihhh hvor er det hygge at sidde med nogen at lave det i stedet for altid at sidde alene. Ville ønske jeg kendte nogen flere her i nærheden som jeg kunne sidde eller bare mødes med en gang i mellem. :o)

Her er mine 4 kort som jeg fik lavet idag.





De er alle 4 til en forskellige udfordringer her på nettet. Men de bliver delt op i hver sit indlæg efterfølgende.

Tak for alle kommentarene og forsat god tirsdag aften.

5 kommentarer:

  1. Rigtig søde kort - jeg har det på samme måde med gerne at ville kende nogle i nærområdet.

    SvarSlet
  2. Søde kort du har fået lave - jeg synes også det er rigtig hyggeligt at scrappe sammen med andre, og det giver god inspiration.

    SvarSlet
  3. Det lyder som om du rigtig har hygget og jeg kan se du kan lave super flotte kort imens du hygger:)

    SvarSlet
  4. Flotte kort, det giver noget andet når man skrapper med andre
    KH Lonnie

    SvarSlet
  5. Rigtig søde kort.
    Jeg kender overhovedet ikke nogen som holder af at sysle med kort, og kunne også ønske at der var en at dele det med, både for at lære nogen teknikker, men så sandelig også for hyggen og selskabets skyld :-)

    SvarSlet