søndag den 15. januar 2012

Dejlig frisk søndag

Idag har Emilia, Choco og jeg været i skoven. Ihh hvor var det koldt, men alligevel dejligt. Der var frostgrader og frost på græsset. Det første Emilia sagde da hun så frosten på græsset var "Se mor, der er sne". hehe Kunne ikke lade være med at give hende ret, for det lignede jo lidt sne.
Har lige et stemningsbillede af Emilia og vores uldtot af en hund, Choco.


Idag har jeg lavet et kort som jeg synes var rigtig svært. Har allerede smidt et kort ud fordi jeg synes det var ALT for grimt. Men dette er jeg meget godt tilfreds med. Det er til udfordringen Magnolia Down Under #100 hvor temaet er "Black and White".

Farverne er ikke helt som de originale pga. lyset.


Ved blomsterne har jeg lavet noget sølv ståltråd med nogen grønne perler på. Ville se om det ville fungere, og synes det passer meget godt.


Dette er så min nye indkøbte smykkeholder, som jeg bruger til de bånd som jeg bruger mest. Var træt af at jeg ikke kunne se eller huske hvilke jeg havde, og nu kan jeg bare kigge til højre på bordet og tage det jeg skal bruge. Alle de andre bånd ligger nu i en kurv ved siden af så jeg hele tiden kan se den. 

Tak for alle de søde kommentarer og fortsat god søndag.

7 kommentarer:

  1. Dejligt med tur.
    Flot kort.
    Smart båndholder.

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at det var en god tur i skoven. Flot kort. Smart båndholder.

    SvarSlet
  3. Dejligt med en tur i skoven med sne på :0)
    Flot kort med fine detaljer - sort og hvidt er rigtig flot, synes jeg.
    Smart måde at opbevare bånd på.

    SvarSlet
  4. Virkeligt flot kort, smuk blomster buket. God ide med dine bånd.
    Ja det har været super skønt vejr, koldt men skønt med sol:)

    SvarSlet
  5. Fab card, great job with the colouring, thanks so much for joining our challenge at Magnolia Down Under!

    SvarSlet
  6. Rigtig flot kort i sort hvid - det er da lidt af en udfordring.

    SvarSlet
  7. Gorgeous job with your monochromatic scene and I'm loving the flower spray.
    Thanx for joining us at MDUC this week for our B&W image challenge.
    xXx

    SvarSlet