fredag den 6. januar 2012

Endnu et kort, drengekort.

Så kom der endnu et kort i kassen. Et drengekort som jeg har valgt at skulle være med i Sketchsaturday udfordring. Skal lave et kort ud af denne sketch. Synes nu det er meget pænt. Synes det er SÅ svært at lave drengekort, så må hellere øve mig lidt, da mine naboer har drenge og bedsteforældres børnebørn er drenge. 
Hvas synes I om kortet?




Magnoliastemplet er malet med Twinkling H2O. Tekststemplet er fra Magnolia. De forskellige farver karton er fra en pakke man kunne købe i Søsterne Grene. Mønstrepapiret er fra Panduro. 

Tak for de søde kommentarer...

4 kommentarer:

  1. Ihh hvor er det bare kært det kort :)

    SvarSlet
  2. Det har du da klaret rigtigt godt. Fint drengekort. De 2 andre kort du har været så flittig , med at få lavet i dag, er også rigtigt fine
    KH Lonnie

    SvarSlet
  3. Rigtig fint kort - synes også selv det er enormt svært at lave drengekort og nu får jeg snart en lille nevø. Så skal også have fundet løsninger.

    SvarSlet
  4. Fint kort ... jeg har så svært ved drenge-/herrekort. Skal lave et til min søn, som fylder 22 den 16/1, så jeg må også i gang :)

    SvarSlet