søndag den 1. januar 2012

Godt Nytår!

Prinsessen klar til Nytårsfest
Godt Nytår alle sammen. Håber I alle er kommet godt ind i det nye år.
Det er vi ihvertfald. Vi sad hjemme hos Jims forældre og hyggede os. Mig og Emilia tog hjem ved 1.30 tiden og Jim tog videre sammen med drengene i byen. Det er nu også okay :o)
Emilia havde klaret det rigtig godt, hun sagde bare "Boooom" hver gang der kom et brag. Men da kl. var 00.00 var det ikke så sjovt mere... Der var lidt for mange brag og lysglimt. Men så imens de alle var ude og fyre af gik mig og Emilia inde og legede med hundene og ryddede legetøj op. Så glemte vi lidt de brag.




Dagen idag har bare stået på ren afslapning. Kan mærke den bette er noget træt efter igår.


Jeg har været lidt kreativ idag. (I de små perioder jeg har måtte sidde på værelset)



Har lavet en forside til min kalender 2012. Den er måske en smule tøset, men synes nu meget godt om den. :o)


Emilia har også været kreativ idag. Hun har lavet et bogmærke til sin far. :o) Hun elsker at sidde herinde ved siden af mig og tegne... :o)




Har vundet i Scrapsisters Julehalløj-Udfordring. Ihh hvor er det dejligt. Plejer aldrig at være så heldig. Juhuuuu. (hihi) Glæder mig allerede til posten kommer. 


Tak for kommentarene. Kan I alle have en rigtig dejlig søndag aften.

4 kommentarer:

  1. dejlig kalenderforside du har lavet - :) og sikken dygtig hun allerede er den lille prinsesse ..

    Godt nytår

    Knus fra Hanneby

    SvarSlet
  2. Flot kalender du har lavet, og selvfølgelig skal den være i den farve - med den lille prinsesse i huset. Hun skal da bare lære at sidde og tegne, så mor har fred til at scrappe. hihi.
    Tillykke med gevinsten. Spændende.

    SvarSlet
  3. Rigtig fint bogmærke Emilia har lavet. Sød kalender forside.

    SvarSlet
  4. Sikke en lækker pige du har dig (guflesteg)=D
    Kalenderen er blevet flot
    KH Lonnie

    SvarSlet