lørdag den 7. januar 2012

Hestekort


Så har jeg været på den igen. Endnu et kort er blevet lavet til en udfordring. Havde dette søde magnoliastempel som jeg har fået et sted fra. (kan ikk huske hvor) Men skulle bare farvelægge det. Og synes det passer lige til Sketch Saturday. Havde også lavet et kort igår til den foregående udfordring. Men øv havde glemt at ligge det op på deres side... Nå men så fik jeg da lavet et kort.


Kortet er lavet ud fra denne sketch.

Håber jeg får tid til at lave flere kort idag, er lige "IN THE MOOD". (hehe)

Tak for alle de søde kommentarer, dejligt at læse. Forsat god weekend til jer derude.

10 kommentarer:

  1. åh altså et sødt stempel!! Jeg har tabt mit hjerte til mange af mangolias stemoler - og den der er bare for sød. Super flot kort.
    Knus Camilla

    SvarSlet
  2. Hvor er den hest bare dejlig. Ville være fin til konfirmationskort :-) Altså til hestepiger. Hvor er den fra?

    SvarSlet
  3. Hvor er det et lækkert kort .- smukt liftet .. :)

    Dejlig weekend til dig
    Knus fra Hanneby

    SvarSlet
  4. Dejligt kort og super sødt stempel passer lige til en hestepige : )

    God weekend

    SvarSlet
  5. Sødt kort, med dejlig pruhest, det ville mange piger elske. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. rigtig sødt kort skønt billede

    SvarSlet
  7. Rigtig sødt kort til en hestepige.
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  8. Hvor er det et flot kort. Der er en heldig pige engang der modtager det.

    SvarSlet
  9. Adorable card! Thanks for playing along with us at "Sketch Saturday" and good luck! :D

    Hugz & TFS!
    xx Tracey/SS-DT xx

    SvarSlet