fredag den 6. januar 2012

I gang igen...

Uha det er hårdt at komme igang igen. Har haft en lille periode hvor jeg gerne ville lave kort og være kreativ, men synes bare ikke rigtig jeg har kunnet komme igang. Men igår skulle det altså være. Kortet er lavet over hele dagen igår, da jeg har en bette bandit herhjemme som ikke rigtig vil lade sin mor sidde ret længe af gangen, selv om hendes far er hjemme. (Kun mor der dur PT)




Jeg har lavet dette kort til udfordringen Passion for ProMarkers hvor temaet er "Thank You". Jeg har lavet dette kort. Er selv meget tilfreds, da jeg ikke har ret mange promarkers at gøre med.

Idag skal jeg til lægen og se hvad hun siger ang. min sygmelding, og om jeg er ved at være klar til at starte igen. Men vil nu hellere vente til jeg får det brev fra den gyn. jeg var hos før jul. Bare så jeg måske ikke skal sygmeldes igen. Men jeg glæder mig nu meget til at komme ud og arbejde igen. Er bare SÅ klar til at komme ud og prøve noget nyt. (Det er ikke meget job i den branche jeg har uddannet mig i, Teknisk Designer)
Men nu må vi se...

11 kommentarer:

  1. Ihhh hvor er det bare sødt :) Det godt farvelagt med få promarkers ;)

    Held og lykke ved lægen...

    SvarSlet
  2. SÅÅÅ sødt, lige til at komme i sommer stemning af (:

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt kort du har lavet, og flot farvelagt ; )
    Ikke nogen nem opgave når dt kun er mor der dur.
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  4. Sødt kort og rigtig flot malet med kun får farver.
    Håber det gik godt hos lægen - god weekend.

    SvarSlet
  5. Rigtig sødt. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Smukt kort og lækre blomster og en skøn sommerfugl :)

    SvarSlet
  7. Rigtig sødt kort.
    Kender alt for godt det med ikke at kunne sidde i fred - og jeg er alene med min datter Silke der lige er fyldt 2 år. Men hun er dog blevet bedre til at ville lege selv.
    Teknisk Designer - ej hvor sjovt - det er jeg også. Hvornår er du uddannet? Jeg har fået et rigtig godt job som TD nu, sidder og tegner vibrationsmaskiner. Spændende nu hvor jeg er ved at komme ind i det - har kun været der i 3 mdr. Jeg er uddannet i december 2002 ved Tuborg - Fredericia bryggeri. Men først i marts 2007 begyndte jeg at arbejde som TD. Først for et firma i Rødkærsbro som jeg var rigtig glad for, men var der kun i 9 mdr da jeg flyttede hjem til Fyn. Derefter 9 mdr hos Sauer Danfoss i Odense, men blev fyret pga det skulle lukke. Så var jeg næsten 2½ år hos et firma der hedder Semvac i Odense, som jeg også var rigtig glad for, men der blev jeg fyret pga ordrenedgang. Og nu er jeg så hos Scan-Vibro tæt på Svendborg.
    Men nej der er ikke mange gode job inden for denne branche.
    God weekend.

    SvarSlet
  8. Smukt kort !! Held og lykke i udfordringen :)

    SvarSlet
  9. Fine kort. Held og lykke med udfordringen.

    SvarSlet
  10. Så flott kort!
    Nydelig motiv som er fargelagt så flott!!
    Takk for at du deltar hos PfP,
    klemmer fra Maya

    SvarSlet
  11. Hi Carina, what a gorgeous thank you card. Such a cute image and pretty colours. Thanks for joining us at PFP. Hugs, Denise x
    I am really sorry for the late comment!

    SvarSlet