tirsdag den 31. januar 2012

Job møde...

Idag skal jeg til møde på jobcenteret for at finde ud af hva jeg skal lave nu. Jeg venter nu stadig på min henvisning på syghuset. Håber den kommer snart... Nå men regner med at på mit møde at jeg kan få lov til at tage på kurser, eller bare omskole mig, for min uddannelse er der ikk meget af her for tiden. Ville gerne uddanne mig til Social og Sundhedshjælper, men ved ikke lige helt hvordan det hænger sammen, og håber måske de kan hjælpe mig derinde...
Har været hjemmehjælper i en sommerferie periode, og jeg elskede det, og har tænkt meget på det siden. Ville SÅ gerne have den uddannelse men ved ikke om vores økonomi kan holde til det.

Må men igår fik jeg lavet et kort mere til samlingen.


Tak fordi I kiggede med... Håber der kommer lidt mere på bloggen igen senere...

8 kommentarer:

  1. Fint kort. Jeg håber for dig at du kan få den uddannelse, når du så gerne vil
    KH Lonnie

    SvarSlet
  2. Uhh hader møder med jobcentret... tihihi...

    Jeg er selv uddannet social og sundhedshjælper.
    Uddannelsen tager 14 mdr, med 2 x praktik perioder ( mit var på plejehjem først og hjemmepleje bagefter)
    Man får elevløn af kommunen under hele uddannelsen.. Du må kunne google Sosu uddanneler og se hvad den ligger på nu.. Det var nemlig i 2007 jeg blev uddannet...
    Er man over 25år kan man søge om voksenlærling/voksenelevløn, men hvis det er som dengang får man først svar en måned efter start om man får det ( ret frækt efter min mening)

    Du skal være sikker på du har en god ryg og ikke problemer med knogler mm. da det er daglige fysiske belastninger...

    Jeg kan ikke selv være i faget mere desværre :(

    Jeg sluttede af med at være handicaphjælper- sjovt nok til en meget federe løn og færre arbejdsdage og jeg nød det.. Nød at have èn person at være om og hjælpe de 12 timer....
    - her behøver man så ikke være uddannet men det var jeg så...

    Jeg håber du finder ud af noget.. Elskede selv faget- jeg kørte så som vikar gennem forskellige vikar bureauer, så jeg kom vidt omkring... Men savner at hjælpe andre og gøre den forskel hver dag.. Bare det at være med til at de fik grint eller smilt hver dag var så fed en følelse.. Det et fantastisk job for dem der har det som mig...

    Er vild med det kort du har lavet.. Det er lidt frækt med det søde stempel :)

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt kort. Håber det går godt til din samtale.

    SvarSlet
  4. Fint kort, og jeg håber det gik godt på mødet i dag, så du kan komme vidre. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Håber det gik godt på Jobcentret. Sødt kort i rigtige tøsefarver. jeg elsker lyserøde nuancer :)

    SvarSlet
  6. Fint kort, hun er så kær...

    SvarSlet
  7. Fantastisk sødt - du bliver nødt til at lære mig at lave de der blomstersamlinger du laver i hjørnerne (clusters?)
    Så det betyder jo bare at vi SKAL mødes :-)

    SvarSlet