lørdag den 14. januar 2012

Kom vist lige til...

Hovsa, kom vist lige til at shoppe lidt... Ups, Skulle kun købe blomster, men der hoppede helt tilfældig en del andre ting ned i kurven også. ( hihi)




Det der kom med hjem igår var:
En die fra Nellie Snellen (Gavlhuset)
Stempler fra Stampies (Gavlhuset)
Sølv tråd (Bilka)
Grønt metaltråd (Tiger)
Noget Metal snurre dims (Bilka)
20 stks hvid karton (Gavlhuset)
Halvperler (Galvhuset)
En masse blomster (Gavlhuset)
Små perler (Tiger)
En masse Metalvedhæng (Gavlhuset)
Og så en smykkeophænger (Tiger)


Smykkeophængeren regner jeg med at bruge til mine bånd da man kan tage stængerne ud af holderen i midten og sætte dem ind. Tager billede når jeg har fået den fyldt op. Håber den virker som jeg har i mine tanker.

Regner med at skulle sidde og lege lidt med det hele lidt senere. Men lige nu tager vi en lille tur i Ikea og kigger. Kan jo være jeg falder over noget spændende der.

Tak for alle kommentarene og håber i får en dejlig lørdag.

7 kommentarer:

  1. Kender det kun alt for godt med at der tilfældigvis kommer (skønne) vare i kurven (:
    Ha en god dag...

    SvarSlet
  2. Ja hvem kender det ikke, det er dejligt når man falder over noget man kan bruge og være lidt impulsiv - lækre sager !
    Ha' en dejlig weekend...
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  3. Lækre indkøb.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Altid dejligt med nyt legetøj. Sjovt som vores ting bliver levende, og selv hopper i kurven =D
    KH Lonnie

    SvarSlet
  5. Dejlige sager der helt af sig selv er hoppet i kurven ;)
    Jeg har brugt en formue på scrap i januar. Skal vist s e r i ø s t holde en handlefri måned i februar, for hold da op, hvor jeg får udsalgsshoppet rundt omkring :)

    SvarSlet
  6. Ha ha ja der smuttede hvist lige lidt mere end blomster med ned i din kurv
    Der er lækkere ting du har købt, rigtig god fornøjelse:)

    SvarSlet
  7. Ja, er det ikke træls ? Der hopper også tit noget ned i min kurv, selv om jeg egentlig ikke mangler det......hæhæ.
    Men tænk på hvor mange penge man sparer i denne udsalgstid. Altså hvis man alligevel ville have købt det. Nej, det skal man vist ikke regne på.
    NYD det hele i stedet for. Og god søndag.

    SvarSlet