torsdag den 26. januar 2012

Lidt nyt på bloggen..

Så skulle jeg i gang igen... Det har været lidt svært her på det sidste syntes jeg. Har tænkt meget på det med kegleoperationen. Var jo til samtale på klinikken igår hvor jeg så bliver sendt videre til syghuset, da de ikke kan klare sådan et bredt område der er ramt. Så for at jeg ikke skal igennem den samme operation flere gange bliver jeg henvist til syghuset. Så nu skal jeg lige vente lidt igen igen... Håber det går stærkt med den henvisning.

Fik lige lavet lidt kort idag. Det ene kort er til udfordringen Sketchy Colors #101 med farverne "Grøn, beige og creme".


Stemplet er malet med watercolors. Tekststemplet har jeg fået til en stempel Swap jeg har været med i. Mener stemplet er fra Camilla.

Det andet kort er bare en del rester som skulle bruges. Enkelt og fint drengekort.


Tak for kigget og håber I alle får en dejlig torsdag.

9 kommentarer:

  1. Synes godt jeg kunne kende stemplet :-)
    Men kunne jo være du havde dem selv :-) De er fra picturing the world.
    Men rigtig flotte kort.
    Du har så mange søde "menneske" stempler.

    SvarSlet
  2. Søde søde kort, de Magnolia stempler er så kære..

    SvarSlet
  3. Kjempeflott kort.
    Herlig motiv.
    Lykke til med operasjon..
    Takk for at du er med på SC's fargeutfordring denne uken.
    Klem fra Kaia

    SvarSlet
  4. Det er et par søde kort du har lavet, og jeg håber du snart for overstået det keglesnit, og det ikke er så slemt, jeg krydser fingere for dig. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Søde kort. Kan nu godt forstå det fylder meget, med det keglesnit, og at du bare vil have det overstået. Jeg håber for dig at det vil gå hurtigt
    KH Lonnie

    SvarSlet
  6. Åhh altså hvor er det bare hårdt når sådan noget
    trækker ud.. Man står lige som bare i stampe og
    ikke kan gøre andet end at vente.. Håber virkelig
    ventetiden bliver kort for dig så du kan få den
    operation overstået....

    Søde kort du har fået lavet.. Dejlige stempler du
    har brugt:)

    SvarSlet
  7. Søte kort!

    Smil fra Sandra :)

    SvarSlet