torsdag den 12. januar 2012

Lige en lille hurtig bestilling

Idag kom brevet fra min gyn. Der stod jeg skulle have en kegleoperation og skulle til samtale d. 25. jan. Så fik jeg da det på plads. Tænker selvfølgelig en smule over det, selv om alle siger det ikk er farligt og sådan. Tror bare det er "ordet" der gør at man måske tænker en smule.
Nå men for at få tankerne på noget andet fik jeg en besked i morges om jeg ville lavet et sæt lys og matchende kort der til. Det var en af mødrene fra min datters dagpleje som havde skrevet til mig på facebook. Hun skulle bruge en lille gave til svigermor. Det kunne jo ikk passe bedre at hun ville have det lavet idag, så jeg kunne få tankerne lidt væk.
Dette er hvad der kom ud af en lille 2 timers hygge. :o)




Er selv rigtig godt tilfreds med resultatet. :o)

Gjorde også et vidunderligt KUP idag. Godt nok har det ikke noget med scrap at gøre, men er der nogen af jer der kender bogen "hvor lagde jeg babyen?" Den har jeg ofte haft lyst til at købe men den har hele tiden været oppe at koste 250 kr og op af. Og det gider jeg ikke give for en bog. Der er jeg måske en smule for nærig. Men idag var jeg så lige i Kvickly og gå sammen med min svigermor og kom forbi en stor trækasse med en masse bøger i. Der lå den bog øverst og en masse andre spændende bøger. Og ved I hva den kostede her??? KUN 20 kr. Hold nu op for et tilbud. Så på bonen bagefter at jeg havde fået 279 kr i rabat. Det kan man da et tilbud der vil noget. :o)

Det var lige lidt fra mig idag. Imorgen skal jeg en tur op på mit gamle arbejde og låne en bog eller 2 da jeg skal hjælpe en vens forældre med at se om jeg kan tegne og konstruere et kolonihavehus til dem for under 100.000 kr. Spændende om jeg kan få det til at lade sig gøre :o)

Tak for alle de søde kommentarer og fortsat rigtig god torsdagaften.

6 kommentarer:

  1. HVor er de bare fantastiske de lyd - ville gerne lære at lave dem.
    Den bog har jeg læst og den er meget sjovt - men må nok sige jeg synes der er meget københavneri - snobberi over den - men sød alligevel. Men 20 kr - så kan det jo sagtens gå.
    Så god læsning.

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke læst den bog, men hørt om den. Og 20 kr for et godt grin er da billigt!
    De er bare så fine de lys du laver. Og dejligt med lidt adspredelse fra de dumme tanker.
    Jeg har sagt det før, og vil ikke gentage mig selv...men det er jo godt, at du blev undersøgt og får gjort noget ved det - INDEN det bliver til kræft.
    Bortset fra det, kan jeg godt forstå dine tanker. Det er vel kun naturligt. Så jeg håber, du får det ordnet så hurtigt som muligt.
    Knus til dig - på en dum dag.

    SvarSlet
  3. Flotte lys og kort du har lavet - dejligt at få bestilling så dine tanker samlede sig om noget andet i dag.
    Siger som Annette, godt du får noget gjort ved det nu, frem for senere.
    Mange varme tanker herfra.

    SvarSlet
  4. Flotte ting du har fået lavet. dejligt at få tankerne lidt væk nogle gange.
    Rigtig godt kup du har gjort.

    SvarSlet
  5. Jeg er ret vild med de der lys, med tilhørende kort. Dem er du altså god til at lave. Dejligt når man gør et kup af den størrelse =D
    Selvfølgelig tænker du over en sådan besked, det gør alle vel.
    Jeg x´er fingre for dig
    KH Lonnie

    SvarSlet
  6. Super flotte lys og kort, jeg ville gerne lære at lave de lys:)
    God du fik afledet tankerne lidt:/
    Åh det var bare supper billigt, jeg elsker også at læse, dog er det krimi jeg læser. Jeg har brugt rigtig mange penge på bøger, men nu låner jeg dem på biblioteket:)

    SvarSlet