mandag den 30. januar 2012

Puha en travl dag...


Her til morgen/formiddag (fra 9.00 til 12.30) har jeg været i Farsø og gøre rent i min fars lejlighed (køkken, toilet, stue, gang, og alle vinduer) imens han er bortrejst (kommer hjem igen på fredag). Han er ikke lige den som gør mest rent. Så det var noget af en omgang. Nu må jeg bare håbe at det gør glæde. Han ved det nemlig ikke. Har også taget ALT hans vasketøj med herhjem så det kan blive vasket. Og der var meget. 2 store vasketøjskurve. Og nøj de lugter. Især når de sjældent kommer i bund. Puha... Men det hele er i gang med at blive vasket nu så har gang i 2 vaskestativer. Synes stadig lugten sidder i min næse... ad ad, men nu til noget andet.

Så fik jeg lige lavet et kort til de voksne modtagere. Synes det er romantisk og enkelt. Tror der bliver en mere af den slags. Hehe...




Nu må jeg hellere komme ned efter den bette prinsesse i dagplejen og komme en smut til gymnastik. Det er nu så hyggeligt. Og så er hun jo så dejlig træt i aften :o). Så kan jeg måske komme herind og lave lidt flere kort.

Håber I alle har en dejlig mandag.

5 kommentarer:

  1. Sikke en god gerning. Jeg håber, at han værdsætter det!
    Flot kort.

    SvarSlet
  2. Du er da en rigtig god datter, så jeg ønsker for dig, at han bliver meget glad for det. du har gjort for ham.
    Sødt kort
    KH Lonnie

    SvarSlet
  3. Rigtig flot gerning. Håber at han bliver glad for det.
    Rigtig fint kort.

    SvarSlet
  4. Jeg håber, at din far værdsætter det du ahr gjort for ham, for det må da være skønt a tkomem hjem til.
    Super flot og romantisk kort

    SvarSlet
  5. Et sødt kort du har lavet... håber din far blir' glad...

    SvarSlet