lørdag den 7. januar 2012

Vinterkort

Så er der blevet lavet et kort mere her til aften. Det er til SweetStamps #48 - Winter.


Kortet er endnu et magnolia stempel med lyseblåt karton bagpå. Snefnugene er nogen jeg har fået tilsendt fra min søde moster i Sverige. Snefnugget på stemplet er blevet malet med et tyndt lag af Stickles, samt hjertet i hånden. Hjørnerne har lige fået lidt bling.

Nu tror jeg at jeg vil ind og se lidt tv med kæreste og spise lidt is. Måske hopper jeg herind igen senere. (Længe siden vores datter er faldet i søvn før 21, så det skal absolut nydes.)

Tak for alle de søde kommentarer. Og forsat god lørdag aften.

8 kommentarer:

  1. Cute winter card, I love your coloring! Thanks for joining the weekly blog challenge at SweetStamps.com and Good Luck!

    SvarSlet
  2. Cute card. Thanks for joining us at Sweet Stamps this week.

    Dawn B - SSDT

    SvarSlet
  3. super sødt vinterkort :0)

    SvarSlet