fredag den 3. februar 2012

Indkaldelse...

Så kom der endelig brev fra Syghuset. Uha troede ikke det ville gå så stærkt. Men skal allerede til møde ang. keglesnit d. 7. feb. og indlægges d. 9. feb. Synes sørme det går stærkt. Lidt for stærkt til at jeg kan følge med. Men hellere nu end senere.

Mødet igår på jobcentret gik godt. Jeg blev meldt ledig og fik oprettet mit CV og alt det der der skal til når man skal når man er blevet ledig på arbejdsmarked. Jeg fandt et kursus så jeg kunne komme i gang med det samme, i stedet for at bare sidde herhjemme og vente på at jobbet kommer. Vil så gerne lidt ud. Hehe.
Så kursuset starter d. 13. feb, så det passer jo bare perfekt med at operationen er inden.
Har allerede søgt en del jobs. Tror vist det er blevet til en 8 ansøgninger allerede. Men det var også kun fordi jeg lige fandt nogen som så spændende ud. (krydser fingre)

Så fik jeg også endelig bestilt billetter til Scrapbooking Convention i Middelfart, med førscrap. Ihhh hvor jeg glæder mig. Har fået lov at overnatte sammen med Camilla Møller Almlund. De er en del veninder som skal afsted sammen, og Camilla tager mig under sine vinger.
Så nu når man skal afsted til sådan en STOR begivenhed, så må man jo hellere få fat i sådan en smart kuffert så jeg kan have alle mine ting med, eller ihvertfald største delen af mine ting. (Må vist hellere spare lidt denne mdr så jeg kan få råd til den)

Så blev det også min tur til at blive forkølet. Man kan jo heller ikke undgå det med det vejr vi har herhjemme. Minus 11 grader var der hertil morgen. Puha godt der er dejligt varmt herinde.
Idag går dagen med at ordne vasketøj og indtage en masse kamillethe med en smule sukker. Så burde jeg blive rask snart. hehe. Ej skal vist også se om jeg ikk kan komme i gang med et kort eller 2.
Tror også jeg skal en tur ned forbi den lokale tank og spørge om de ikke kunne tænke sig at have nogen kort stående. Har nemlig lagt mærke til at de slet ikk forhandler kort dernede. Ikke engang de kedelige heller. Så det burde være en oplagt chance. Prøver ihvertfald at spørge, kan jo ikke få andet end nej. :o)

Kan I Alle have en dejlig fredag, og 1000 tak for kommentarene de luner på sådanne dage. :o)

8 kommentarer:

  1. Det er godt at ventetiden ikke bliver så lang. Rigtig god fornøjelse med convention.
    Ha en god fredag.

    SvarSlet
  2. Det var dejlig hurtigt du kommer til på sygehuset, pøj pøj med det. Jeg skal desværre ikke til Middelfart - men til Scrap i det jyske d. 3 marts, og uhh hvor jeg glæder mig. Skal ud og lufte min "kuffert" for første gang. Har købt den hos Panduro, 599,- tror jeg de har den til nu. Ha' en rigtig go' dag...

    SvarSlet
  3. Det lyder godt, at du allerede kommer så hurtigt igennem den omgang. Og så kan du jo glæde dig til convention bagefter.
    Pøj pøj med det hele.

    SvarSlet
  4. Hej søde. Glæder mig til at møde dig. Pøj pøj med operation.
    Kram.

    SvarSlet
  5. Ja, det er da heldigvis hurtigt, du er blevet sendt videre i systemet. Jeg tror aldrig man bliver parat til sådan noget, lige gyldigt hvor lang tid man har, til at forberede sig.
    Det bliver så godt for dig at komme til convention, så glæd dig big time
    KH Lonnie

    SvarSlet
  6. Det er altid rart, at få de trælse ting overstået i en fart - og så har du jo convention bagefter at glæde dig til.
    God weekend.

    SvarSlet
  7. Dejligt for dig at det kommer til at gå så hurtigt, så kan du komme videre med kurser og jobsøgning. Ellers ville du hele tiden blive bremset af det også når du skal til jobsamtale, pøj pøj med det hele:)

    SvarSlet
  8. Hey Carina har du ikke glemt mig, til det scrap noget? :-)

    SvarSlet