tirsdag den 21. februar 2012

Lige en lille udfordring

Fik lige lavet et lille kort her til aften. Kortet er til udfordringen Magnolia Down Under #134 med denne sketch.

Jeg har lavet dette kort til udfordringen. Det er første gang jeg har lavet et kort som ikke er 15x10,5. Men sjovt var det, og lidt svært når man ikke rigtig har nogen ordentlige runde skabeloner.




Billederne er ikke lige taget i det bedste lys, men sådan er det jo når man aftenblogger. :o) Men den laksefarvet, skulle altså have været svag lyserød, men er svært at se herpå.

Imorgen skal vi til speciallægen med den bette. Hun har en del udslet i hårbunden, som vi lige skal have undersøgt. Så har fået en fridag fra mit "vildt" hårde kursus. ( Sidder på min flade en hel dag på skolen og kigger ind i en skærm)

Tak for alle kommentarene, dejligt at læse.

10 kommentarer:

  1. Et sødt tøze kort.

    God aften. Rysse

    SvarSlet
  2. Sødt kort , rigtig tøse kort ; )

    SvarSlet
  3. Ha ha ligesoom calmlund stoppede jeg oogså ved "lyserundt" kort. Nyt ord, men sødt lyder det da =D
    Sødt kort, og pøj-pøj med udfordringen. Du kan tegne efter en rund tallerken

    SvarSlet
  4. ej hvor er det bare sødt...

    SvarSlet
  5. Det blev da sødt selv om du ikke lige havde alle ting, du kunne have brugt...sådan er det hele tiden...hihi.

    SvarSlet
  6. Hvor er det da bare sødt - held og lykke med udfordringen

    SvarSlet
  7. What a lovely card!:) Thanks for joining MDUC this week.
    Hugs, Camilla

    SvarSlet
  8. Beautiful card Hille!
    Thanks for joining us at MDUC this week. I love your take on the sketch!
    Hugs Kylie

    SvarSlet