søndag den 19. februar 2012

Længe siden sidst...

Dejlig ren datter efter en badetur
Puha ja det er længe siden jeg sidst har blogget. Men idag skulle det altså være.
Det er sket så meget her den seneste tid.
Jeg har fået mit kegleoperation. Og hold da op en ventetid den dag. Skulle jo møde fastende kl. 7.30 og kom først ned på operationsbordet kl. 13.00 ca. Så jeg blev glad da jeg var færdig, da jeg fik serveret en sandwish. Den smagte himmelsk... Mums.
Min lille dejlige datter er begyndt at gå uden ble hele dagen så der skal man jo også være en smule OBS på at hun skal ud og tisse, da hun ikke helt selv kan finde ud af at sige det hver gang selv endnu.

Jeg er også startet på kursus på Aalborg Metal College. Sidder og tegner i Revit. Har brugt en uge på at gå efter en øvelsesbog. Det er nemlig selvlæring. Er lidt kedeligt men sådan er det nu nok. Men er blevet rigtig glad for mit resultat. Har 2 uger mere på mit kursus, så bliver spændende om hvor meget og hvor mange programmer jeg når at få lært inden jeg er færdig.


Håber godt nok også jeg får fundet mig et job inden så længe... Skal have ringet til en kommune mandag og høre om de mangler en ufaglært hjemmehjælper. Snakkede med Jims tante igår og hun havde hørt på hendes arbejde at de godt kunne bruge nogen. Så krydser fingre for at de godt kan bruge mig. Ihvertfald til så mange timer som vi kan bruge mig til... Er villig til alt... :o)

Nåå men lidt kreavitet er der da blevet lavet herhjemme.

En del hestekort og konfirmationskort er der blevet lavet. Min lille kort kasse skal med Jims moster ned på hendes arbejde, i en børnehave. Så vil hun se om hun kan få en del af dem solgt. Håber :) Kunne være godt så man kunne få lidt flere i gang.. men det betyder jo også at jeg ikke har flere kort til at ligge herhjemme. Så må hellere komme i sving så jeg har til næste omgang. Har nemlig en ide til hvor jeg skal spørge om de vil have nogen kort stående.







Har prøvet at lave en lille skitse bog i samme stil som Speedie havde lavet. Eller rettere lånt ideen. Synes måske bare ikke lige min blev helt som forventet men den er der, og så må jeg lave en ny hvis jeg ikke synes det virker. :o)



Tak for alle kommentarene, og kan I alle have en rigtig dejlig søndag aften... 

6 kommentarer:

  1. Dejligt at du er tilbage ;)
    Wauu et fedt hus - er programmet nemt at tegne i?
    Rigtig flotte kort.
    Skitsebogen er også fin - men kan godt se hvad du mener med at den ikke er så stor.

    SvarSlet
  2. Flotte kort du har lavet.
    God søndag aften.

    SvarSlet
  3. Sikke mange kort og sikke flotte de er ! Super.
    Og sikke dejlig datter. Hun ser ud som om hun har det dejligt ovenpå den badetur.

    SvarSlet
  4. fine kort og skitsebog du har lavet - det med skitserne er godt nok en smart idé, hvis man ikke lige ved, hvad man skal gå i gang med...

    SvarSlet
  5. Flotte kort, godt at du kan finde nogle steder at få dem solgt. Så er der råd til mere scrap ikke ?
    Lyder som et lærerigt kusus. Lækker lille trunte du har =D
    Og så er det godt at du er på banen igen =D
    KH Lonnie

    SvarSlet
  6. Flotte kort du har fået lavet - heldig at du har mulighed for at få dem solgt, så de ikke hober sig op

    SvarSlet