søndag den 26. februar 2012

Mit første LO

Dette er så mit første LO. Fik inspiration da der var nybegynderkursus på Scrapsisters. Det kriblede helt i fingerne da jeg læste artiklen og så videoen. Men nåede desværre ikke at komme i gang før nu. Måske var der lidt nervøsitet ind over det, da det jo er helt nyt for mig.


Er selv rigtig glad for resultatet. Ved ikke rigtig om jeg synes der mangler noget, men nu får det være sådan lidt endnu. Tror vist jeg skal have fat i en mappe til dem og nogen lommer. For den skal da ikke bare ligge her på bordet og samle støv. Der skal da laves lidt flere med tiden. Især når jeg får nogen flere materialer.

Fik lige lavet en smule babykort i den størrelse som man bruger til blomster. Synes de er rigtig søde, og utrolig nemme at lave.


Fik lige lavet et enkelt konfirmationskort. Ikk en af de fineste jeg har lavet men det er okay. Skal vist i gang med at få lavet nogen flere, så jeg kan få fyldt kasse igen. har kun 2 kort herhjemme, og det rækker jo ikke langt.

Tak for alle kommentarene og fortsat god søndag.

6 kommentarer:

  1. Fint LO du har lavet. Jeg har stadig skitsen liggende, skal også i gang. Elsker også at lave de små kort, dem kan man aldrig få for mange af.

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er blevet et rigtig igtig fint LO - og synes ikke der mangle rnoget - baggrundspapiret gør jo meget.
    Også rigtig flotte babykort og jeg kan godt lidt konfirmationskortet også.

    SvarSlet
  3. Skønne ting og sager du har lavet - du har godt nok fået noget fra hånden.

    SvarSlet
  4. Dejligt LO, jeg synes du har lavet et flot LO

    SvarSlet
  5. Fint lo. du må da skynde dig at få en mappe, for nu kan du jo "bare" lave flere lo´er. Flotte kort, som du jo plejer at lave

    SvarSlet
  6. skønne ting du laver!

    Tak for kigget!
    Kig forbi mine 2 giveaways http://bykirsti.blogspot.com/

    SvarSlet