lørdag den 17. marts 2012

Convention i Middelfart

Det er et lidt sent indlæg om Convention i Middelfart. Men er jo begyndt på mit nye arbejde og jeg elsker det, selv om jeg er utrolig træt hver eneste dag jeg kommer hjem. Men sådan bliver det nok i en periode endnu, indtil jeg er komme bedre ind i det. Så herhjemme får jeg ikk scrappet ret meget, får kun ordnet de praktiske ting i huset. :o)

Havde en Skøøøøn weekend med en masse skønne Qwinner :o) Helt fra fredag til søndag formiddag. Så da jeg kom hjem var også bare træt, men det er der ikk noget der hedder når man har en bette bandit på 2½ som har savnet sin moder. :o)

Her er det jeg som jeg bare ikke kunne leve uden. Både ting som er nyt og brugt :o)





Fik ikke nået ret meget til selve conventionen, hverken førscrap eller om lørdagen. Nåede kun 1 kort... Men fik til gængæld suget inspiration til mig, til den store guldmedalje. :o)


Dette var et kort indlæg...

Tak fordi I kiggede med, og fortsat god lørdag...

8 kommentarer:

  1. Sikke dejlige indkøb og et flot kort du har lavet. God week end.

    SvarSlet
  2. Lækre indkøb. Dejligt at du havde en god weekend.

    SvarSlet
  3. Lækre sager du har fået med hjem, og et sødt kort du har alvet... go' weekend

    SvarSlet
  4. Masser af lækre ting og sager. Fint kort
    God weekend

    SvarSlet
  5. Nøøj du har shoppet igennem hva ;)
    Der er godt nok mange lækre sager..
    Håber du snart får energien igen til
    at få prøvet nogle af de nye ting...
    Dejligt med at starte på arbejde selvom
    det hårdt i opstarten..

    SvarSlet
  6. Ja, det var en dejlig dag i lørdags. Og du fik lavet 1 kort mere end mig..haha.
    Du har da også haft travlt med at shoppe kan jeg se. Dejlige ting. Og så skal der snakkes og spises og kigges mærkes og fotograferes....så man når ikke ret meget andet. Men hva' så ? Vi kan jo scrappe når vi er hjemme.
    God fornøjelse med alle de nye sager. Og god weekend.

    SvarSlet
  7. waue fede sager du har købt

    SvarSlet