søndag den 17. juni 2012

Bryllupskort

Så har jeg fået lavet et bryllupskort. 2 stks af slagsen.
Det ene er til min svigermor som skal til sølvbryllup på lørdag, det andet er til udfordring 34 hos cardandscrap. De er meget ens, bare at farverne er anderledes.
Kom til at pakke dem ind inden jeg tog billeder, så derfor den lidt dårlige kvalitet.


Først vil jeg vise kortet til udfordringen.
Setmplet med Magnolia og farvelagt med promarkers. Har sat 4 små roser på som temaet handler om denne gang. Roserne på stemplet og de små roser på kortet har jeg duppet lidt Crystal Stickles på. Opsætningen har jeg fået via et Magnolia blad. Får rigtig meget inspiration derfra.




Dette er bestillingskortet til min svigermor som skal til sølvbryllup næste weekend.
Har lavet det med Magnolia stempel også, og farvet med med promarkers. Jeg har holdt det i de grå farver, da jeg ikke har noget sølv. Roserne på stemplet og de små roser på kortet har jeg også duppet med lidt Crystal Stickles.




Tak for alle kommentarene. :o)

7 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle fine kort...

    SvarSlet
  2. Ejj hvor er de bare søde... :)

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt kort.

    Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlet
  4. Søde og enkle kort du har lavet. Tak for at du deltager i udfordringen hos os i card and scrap. DT Sanne

    SvarSlet