torsdag den 14. juni 2012

Så er jeg her igen...

Så fik jeg endelig tid til at blogge igen...
Har slet ikke haft tid eller overskud efter jeg fik nyt job i marts. Men nu har jeg endelig fået sat mig herind. 


Mine 2 kort jeg har lavet på denne fridag. 


Mit første kort er til udfordringen hos sketchsaturday #211 hvor sketchen er denne. 








Synes selv det er enkelt. Stemplet er fra Magnolia som er blevet malet med promarkers. 


Mit andet kort er også Magnolia og malet med promarkers. 




Det er blevet til en masse malet magnolia stempler til min Søster som skal holde barnedåb, og skal bruge nogen bordkort. 



Har allerede lavet dåbsindbydelserne, men synes bare det er lidt strengt at hun ikke har sendt dem ud endnu. De skal holde det allerede på næste søndag d. 24 juni. Er faktisk meget skuffet, for har brugt rigtig meget tid på dem. Men nu er jeg i gang med bordkortene for så har jeg det hele på det rene.
Men vores problem herhjemme er bare at vi har fået af vide datoen, men ikke tid og sted, eller hvor vi skal spise. Og føler heller ikke rigtig jeg gider spørge efter det. Må se om der dukker noget op i posten, én dag. 


Nå det var bare lige et lille surt opstød herfra. (Undskyld)


Havde lånt nogen embrossing ting ud til Camilla fra SS, og da jeg fik dem tilbage med posten her for lenden dag fik jeg alt dette med også. Ihhh 1000 tak, må hellere se om jeg ikke kan lave en lille pakke til dig snart :o) 




Tak for alle kommentarene, håber der kommer mere fra mig af nu hvor jeg har fået en smule blod på tanden igen... :o)

7 kommentarer:

  1. Ej hvor er hun bare tarvelig..!!
    Man skal da min sende indbydelser ud en måned før man holder fest...
    Men hendes barns barnedåb kan da ikke være særlig vigtig for hende så, for nu det jo ikke sikkert familie/venner har tid til at komme den dag med så kort varsel...?

    De søde farvelagte de babyer til bordkortene... :)

    Er vild med den kære hest!!

    Ihh hvor sødt med de extra ting du har fået med posten.. Det så dejligt at blive overrasket med lidt ting :)

    Dejligt du tilbage på bloggen.. :)

    SvarSlet
  2. Dejlige kort du har fået lavet. Held og lykke med udfordringen. De stempler du har farvelagt er vildt flotte, håber da, at du får dem brugt.

    SvarSlet
  3. Det er nogle flotte ting, du har lavet og superflot farvelagt.

    SvarSlet
  4. Skønne kort søde - og dejligt du kunne bruge pakken.
    Ikke flinkt af din søster - se på min blog og se hvad jeg fik lavet til min søster.

    SvarSlet
  5. Hej hvor er det hyggeligt du er kommet tilbage igen =D
    Flotte kort du har lavet.
    De er så fint farvelagt de bordkort, supersøde.

    SvarSlet
  6. Gorgeous card, Thank you for playing along a Sketch Saturday, Good Luck! xx

    SvarSlet
  7. Oh this is just fab - thanks for following our sketch over at SS this week xx

    SvarSlet