fredag den 6. juli 2012

Små poser til de små.

Det er ved at være længe siden jeg bloggede sidst.


Nu bliver den lille prinsesse snart 3 år( på tirsdag). Hold da op hvor tiden går. 
Jeg har været i gang med at lave små poser til dagplejebørnene og til dagplejemoderen. De indeholder en lille pose vingummier, chokoladeknapper og en kakao. Posen er beklædt med et Tag som jeg selv har lavet. Billedet er fra Magnolia og er malet med mine Promarkers. Synes selv de er blevet rigtig fine. Bliver bedre og bedre til at male.
Jeg undlod at putte pynt på tagsene, da jeg ved at små børn elsker at pille sådanne noget af. 










Nu skal der bare bages, bages og bages de næste par dage. Skal holde fødselsdag Søndag her for det meste af familien, mandag i dagplejen, tirsdag (hvor hun bliver 3 år) holde fødselsdag i legestuen med kage til alle børnene og for resten af familien om aftenen. Puha bliver nogen hårde dage.


Tak for alle kommentarene, nyder at læse dem. 



7 kommentarer:

  1. Nåee hvor er det bare sødt lavet..!

    SvarSlet
  2. Sikke en god ide!! Flot lavet - de bliver da et kæmpe hit!

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot lavet - og hold da op et hårdt program du har foran dig...

    SvarSlet
  4. Flotte poser du har lavet, de er søde
    God weekend

    SvarSlet
  5. Rigtig fine poser. De skal nok gøre lykke.

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot lavet, fine poser
    God weekend

    SvarSlet
  7. Det kunne være super hyggeligt om du kom til Billund. At man ikke kender nogen IRL er egentlig ikke et problem indenfor Scrap - der er altid masser at snakke om.
    Hvor er dine små poser da bare søde!
    Håber vi ses til august - det går pænt hurtigt med tilmeldingerne :)
    God weekend.

    SvarSlet