torsdag den 22. august 2013

Endelig er jeg på igen...

Så nu håber jeg at jeg har fundet den kreative lyst igen.
Jeg går pt sygmeldt hjemme med bækkenløsning, og regner med at skulle være det frem til barslen.
Vi skal have en lille prinsesse mere d. 30 nov. Så det bliver bare dejligt. <3 p="">
Satte mig her ved scrapbordet forleden dag for at prøve at tage mig sammen til at lave lidt julekort, for at have lidt i baghånden til den travle juletid hvor prinsessen kommer. Der bliver nok ikke det vilde med tid når vi kommer til nov/dec mdr. Men jeg håber.

Dette er hvad jeg har lavet de sidste 2 dage. Ikke så meget men har SÅ mange andre projekter jeg også er i gang med. Men det viser jeg senere.

Alle kortene er taget fra pinterest.
Mangler lige noget tekst på.
(Mit tillykke stempel er smuldret væk,
så må lige finde på noget andet)

Så simpelt og enkelt

Synes dette er blevet rigtig godt 

Kunne sagtens bruges til en herre

Årets første julekort 

Dejligt at være i gang igen og håber ikke den kreativesjæl slipper mig igen sådan lige.

Håber I vil lægge en lille kommentar, så vil jeg blive meget glad.


5 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage. Det er lækre kort, du har lavet.
    God bedring.

    SvarSlet
  2. WAUW sikke et flot come back, du har lavet her. De kort er da bare super cool. Jeg er helt vild med sommerfugle og ugler, så de er lige min kop te her he he. Det sommerfuglekort er bare suverænt flot, måske også fordi blå er min absolutte ynglingsfarve også he he, og den ugle er da også bare for fed, er det en punch eller die eller har du måske en skæremaskine?. Super flot arbejde med alle sammen.

    SvarSlet
  3. Fantastisk lækre kort du har fået dig lavet :)

    SvarSlet
  4. hold da op de er fine de kort du har lavet.. håber også snart jeg får overskud til at lave lidt igen... :-)

    SvarSlet
  5. Super søde og sjove kort
    Der er nogle gode ideer på pinterest den bruger jeg også flittigt :o)

    SvarSlet